31-05-2020 02:24 PM - bewerkt 31-05-2020 02:25 PM
Ik heb sinds 4 weken de Galaxy S20 en ik heb vanaf het begin al het volgende probleem: bij onder andere de NOS app en de PostNL app krijg ik geen pushberichten meer binnen. Dit probleem had ik bij mijn Huawei niet, dus ik denk dat het aan de S20 ligt en aan een instelling. Ik ben alle instellingen al bij langs gelopen en ik heb geen idee hoe ik het werkend moet krijgen. Van bijvoorbeeld RTL Nieuws krijg ik wel pushberichten binnen en die instellingen staan net zoals bij de NOS en PostNL app. Ik heb zelfs de telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen, zonder resultaat. 'Ongebruikte apps laten sluimeren' staat uit, meldingen in de app en in de appinstellingen van de telefoon staan aan. Cache/gegevens van de NOS en PostNL app gewist, ook zonder resultaat.
Ik ben dus op zoek naar de oplossing om het wel werkend te krijgen, dus ik hoop dat iemand hier die oplossing heeft.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 08-06-2020 10:23 PM
Voor nu lijkt alles weer goed te werken, blijkbaar heeft het terugzetten naar fabrieksinstellingen toch geholpen. En alles mbt automatische batterijbesparing, sluimerende apps etc uit zetten en zelf de controle over elke app hebben.
31-05-2020 03:55 PM - bewerkt 31-05-2020 03:58 PM
Probeer eens deze app te updaten via playstore als er updates zijn en evt in deze app gegevens wissen. Misschien haalt dat wat uit.
En ook bij instellingen/ battarij en dan sluimerstand nog een keer kijken wellicht apps die nooit mogen sluimeren daar de apps toevoegen.
En probeer ook je tel niet in spaarstand te hebben kijken of dat wat doet.
op 02-06-2020 05:54 PM
Bedankt voor de reactie en tips. Ik zal dit in het achterhoofd houden.
Inmiddels krijg ik namelijk op onverklaarbare wijze toch de NOS berichten weer binnen, terwijl ik niets aangepast heb sinds ik de post geplaatst heb hier. De PostNL berichten ga ik de komende tijd even in de gaten houden of ik die ook weer krijg.
op 02-06-2020 10:52 PM
op 08-06-2020 10:23 PM
Voor nu lijkt alles weer goed te werken, blijkbaar heeft het terugzetten naar fabrieksinstellingen toch geholpen. En alles mbt automatische batterijbesparing, sluimerende apps etc uit zetten en zelf de controle over elke app hebben.
op 09-06-2020 10:02 AM