Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Geen deelnemende EAN promotie - Belsimpel

(Onderwerp aangemaakt op: 20-01-2021 02:05 PM)
2609 Weergaven
Bravenp
Apprentice
Opties

Beste meneer en of/ mevrouw,

In het begin van dit jaar zag ik op de site van Samsung dat er een promotie actie was voor de Galaxy S20+. Nu was ik op zoek naar een nieuwe telefoon  en vond de 100 euro een mooie tegemoetkoming.  Om niet voor verrassingen te staan keek ik eerst voor welke modellen deze actie gold en welke winkels zijn aangesloten. Nadat ik dit gecheckt heb ben ik gaan kijken bij welke winkel het model het goedkoopste is. Uiteindelijk ben ik bij Belsimpel uitgekomen en heb daar de koop gedaan. 

Toen ik eenmaal de telefoon in bezit had ben ik me gaan richten op de promotie actie. Het invullen van het formulier lukte me niet omdat de AEN code niet correct was. Hierop heb ik contact opgenomen met een collega van u. In gebrekkig Nederlands werd mij duidelijk gemaakt dat ik de voorwaarden van de promoactie niet heb gelezen. Want als ik dat wel zou hebben gedaan dan had ik kunnen lezen dat sommige verkopers geïmporteerde telefoons verkopen die niet mee doen in de actie.  Van haar moest ik contact opnemen met Belsimpel om mijn telefoon om te ruilen voor een Nederlands model. 

Wat de medewerker van Belsimpel mij vertelde schokte mij enigszins. Hij vertelde mij dat ik een Nederlands model heb en dat Belsimpel helemaal niet mee doet aan deze promoactie van Samsung. 

Knipsel.JPG

Door dit gegeven voel ik mij belazerd door Samsung, en kan ik waarschijnlijk fluiten naar de 100 euro.  

Als Belsimpel niet op de site van Samsung had gestaan dan had ik een andere winkel gekozen. (niet wetende of die wel meedeed met de promo-actie)

Ik wacht uw reactie met belangstelling tegemoet en ik hoop op een coulance van Samsung,

groet,

den Braven

0 Likes
Spring naar oplossing
15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Dit doen de moderators al dagelijks, dus om het ook in je handtekening te zetten is overbodig👍

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

@Bravenp  dit is toch echt de schuld van Belsimpel. Voor elke actie word er gesproken met alle winkels, die geven aan of ze willen mee doen. Belsimpel heeft dit gedaan en adverteert hier dus ook mee! Op de website van Samsung kun je de deelnemende EAN codes inzien, dit zijn toestellen allemaal uit NL! Belsimpel verkoopt die vaak niet, je krijgt duitse of oostblok modellen. Kijk maar even bij software info, maak maar eens een screenshot en plaats die hier dan zien we meteen of je een NL model hebt. Als je NL toestel hebt staat er phn/phn,phn/phn bij serviceprovider.

Stars-Moderator-signature-800x200-2
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ik heb hetzelfde probleem, nu met de cashback actie met de Galaxy Z Fold 2. Belsimpel staat in de lijst met toegestane winkels, en ik heb vervolgens daar de telefoon besteld. nergens stond op hun site dat door hen verkochte toestellen niet mee mogen doen met cashback acties van Samsung Nederland. En ja hoor, het is een buitenlands model. Is het niet tijd dat Samsung Belsimpel uit de lijst van deelnemende winkels voor cashback-acties haalt? 

0 Likes
Bravenp
Apprentice
Opties
eens
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Zoals ik al zei hun bepalen zelf of ze mee doen dit doen ze in overleg met Samsung, soms leveren ze namelijk wel de juiste toestellen... heb je daar iets besteld en cashback lukt niet? Retour het en bestel het elders..

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Ja, dat ga ik ook doen (althans het terugsturen), maar op deze manier is het vervelend voor iedereen. De klant van Belsimpel wordt blijgemaakt met een dooie mus, Belsimpel heeft kosten vanwege teruggestuurde toestellen, en Samsung verliest hierdoor goodwill....

Ik denk echt dat de beste oplossing is om Belsimpel van de lijst te halen.

0 Likes