Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Een kleur verschil aan de vinger print

(Onderwerp aangemaakt op: 11-05-2019 06:38 PM)
179 Weergaven
SteveDepooter
Journeyman
Opties

Dag allen , ik zie sinds kort een kleur verschil in mijn scherm . Net aan mijn vinger print . Wat kan hier probleem zijn . Ik zie dat zonder licht meevalt maar in licht valt net meer op . Heeft er nog iemand last van ? Grtz Zie links aan de vinger printZie links aan de vinger print

 

0 Likes
3 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Ik zie het niet, maar wat ik wel weet is dat op de plek van de vingerprint er natuurlijk de sensor zit. Ik vraag me af hoevaak je met zo een lamp erop gaat schijnen en tegelijkertijd ermee gaat werken.. Ik heb hem nu sinds de release en ik heb eigenlijk nooit last van gehad buiten 1x dat ik de sensor in de zon zag. Als je echt kwaliteitverlies hebt qua beeld zou ik hem laten ophalen of even langs een servicepunt voor reparatie.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
stevedepooter19
First Poster
Opties
Dag Rohit,
zal ook nooit de combinatie gebruiken met de lamp en de gsm zelf gebruiken , maar je ziet het zelfs in daglicht al
want beetje storend is want je hebt precies een lichte vlek op je scherm ( niet zoals in dat andere topic : die de print ziet bij zonlicht ) dat heb ik ook , maar tevens ook een vlek errond
ik vermoed dat da gedeelte van scherm wordt is geworden door de chip en daarom kleur verschil heeft... ale vermoed ik

0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Dan zou ik even langs een servicepunt gaan of hem laten ophalen want dat is niet de bedoeling!
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes