Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Dikke blauwe streep bij swipen

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2020 02:26 PM)
8695 Weergaven
Marjo78
First Poster
Opties

Hoi,

Ik heb sinds vandaag bij het swipen (s20) op het toetsenbord opeens een dikke trage blauwe streep. Geen idee hoe ik het geactiveerd heb en dus ook niet ook ik het weg krijg.

Iemand een tip? Dank! Groetjes Marjolein 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Yancy100
Apprentice
Opties
Ik heb gelukkig de oplossing gevonden
ga naar apps en zoek Samsung toetsenbord en dan verwijderen de update Bam..
zie screenschot

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
40 Antwoorden
Gmusing
Pathfinder
Opties

kan je eens een screenshot plaatsen aub?

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Hi, 

Ga naar je instellingen van je toetsenbord.

Kies voor vegen, aanraken en feedback

kies voor veegcontrols toetsenbord.

Kies een van de drie opties, maar kies niet voor vegen om te typen (dat is wat je nu aan hebt staan en waardoor je de blauwe streep krijgt)

Je kan met de instelling die je nu aan hebt staan over letters vegen ipv ze aan te tikken om te typen. 

Hopelijk helpt dit je!

Karin84
First Poster
Opties

Ik heb dit sinds gisteren ook, heel irritant! Bovenstaande tip werkt niet want dan kun ik niet meer swipen, heb het geprobeerd. 

Iemand anders nog tips?

0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

@Karin84  Wat wil je precies swipen?

Marjolein20
First Poster
Opties

Beste Monique, volgens mij maakt het niets uit wat je wilt swipen. Daar gaat het helemaal niet om.

Ik heb een S10 en vandaag werd er een automatisch update geïnstalleerd op mijn toestel. Hierna had ik ook ineens een dikke blauwe streep bij het swipen. Voor de update was het een dunne blauwe streep zodat je het toetsenbord nog steeds goed kon zien. Nu bedekt de dikke blauwe streep (lijkt wel 3x zo dik) het toetsenbord en zie je niet meer goed naar welke letters/cijfers je aan het swipen bent. Dat is het probleem! Hoe krijg ik die dunne blauwe streep weer terug?

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Marjolein20,

Kun je er eens een screenshot van sturen? Dan kijk ik met je mee 👍

rsz-846676
0 Likes
pcjanssen
Apprentice
Opties
ik heb het zelfde probleem. is volgens mij ook door een update. Hierbij een screenshot. Vroeger (voor de laatste update) was deze lijn dun. Nu veel te dik.
Wat is hieraan te doen?
0 Likes
Marjo78
First Poster
Opties
bedankt allemaal ik had de reacties gemist. Het probleem was even weg maar nu opeens weer terug, niet na een update. het is hetzelfde als bij pcjansen
0 Likes
Marjo78
First Poster
Opties
misschien wel een update van de swype tool/app
0 Likes