Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Cashback promotie - Telefoon S21 nog niet geleverd

(Onderwerp aangemaakt op: 26-12-2021 11:02 AM)
662 Weergaven
LittleBert
Journeyman
Opties

Bij de Mediamarkt heb ik op 26 november een Samsung S21 256GB besteld. In de webshop stond online op voorraad maar na meerdere keren contact te hebben opgenomen met de klantenservice heb ik anderhalve week geleden een summier bericht  ontvangen dat ik niet vergeten ben maar de telefoon niet op voorraad is. Heb de vraag gesteld hoe het dan zit met registratie voor de cashback promotie van 100 euro retour maar daar zou ik mij geen zorgen over hoeven te maken. Dat vraag ik mij nu echter wel af. Ik dacht dat registreren mogelijk was tot 10 januari maar ik zie nu dat het maar kan tot en met 27 december (is dat gewijzigd?). 

De telefoon ga ik nu zeker niet op tijd (voor 27-12) geleverd krijgen en ik Ik heb ook nog steeds geen zicht op een leverdatum. Betekend dat ook dat ik geen aanspraak meer kan maken op de cashback van 100 euro? Dat zou toch heel raar zijn want dat was wel een belangrijke reden om deze telefoon aan te schaffen. Of is er een mogelijkheid om later alsnog te registreren omdat het duidelijk is dat ik (waar ik invloed op kan uitoefenen) aan alle voorwaarden voor de promotie heb voldaan? Alvast hartelijk dank!

15 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Stuur eens een link van deze promotie.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
LittleBert
Journeyman
Opties

Het wordt nog gekker ben ik bang. De link (https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=AFRHZ66W2JZU4) is er namelijk nog wel (zie screendump) maar doet het niet (brengt je gewoon op de standaard promo pagina van Samsung). Dat lijkt echter voor alle promo's te gelden dus er lijkt op dit moment (in ieder geval bij mij) een probleem te zijn met deze pagina.  

LittleBert_0-1640592659711.png

Members_FkKXN1L
First Poster
Opties

Hier het zelfde probleem. Het lukt mij niet om de cashback registratie te doen. Normaal registreren van de telefoon is wel gelukt. Promotie was via T-mobile inderdaad geldig t/m 27 december. Dus hij zou het moeten doen?

Dit is de link op de promosite van mijn browser : https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=7G5HTHY2YMBRV

0 Likes
KarSkY
First Poster
Opties

Voor mij ook hetzelfde probleem, wordt hier nu aan gewerkt door samsung?

0 Likes
ssmt
First Poster
Opties

Doet het nog steeds niet.... Lekker dan...

0 Likes
KarSkY
First Poster
Opties

Ja dit is echt slecht. Bel je naar samsung actie is verlopen, bel ik naar kpn waar ik het vandaan heb. Je mag registreren tot begin januari. vervolgens heb ik de 100 nog niet.

0 Likes
LittleBert
Journeyman
Opties

Het is inderdaad niet best. Ook na alle Samsung cookies etc. te hebben weggehaald blijft de promo site van Samsung het ook vandaag niet doen en of er door Samsung aan gewerkt wordt is mij ook niet duidelijk. Mijn grootste probleem op dit moment is echter de klantenservice van de Mediamarkt die mij op geen enkele manier probeert te helpen of op z'n minst een antwoord te geven. Ik heb dus na ruim een maand nog geen S21 en ook geen enkel idee wat de status daarvan is. Het lijkt er dus op dat ik die 100 euro cashback op mijn buik kan schrijven en dat vind ik echt wel een dingetje want dat was toch mede de reden om tot aanschaf over te gaan. Lijkt ook zeer unfair als dit de praktijk blijkt te zijn (bij online bestellen vertellen dat je het morgen in huis hebt, maand later nog geen telefoon en een website waar het registeren voor de promo niet werkt). Ben dus niet echt blij... 

0 Likes
ssmt
First Poster
Opties

Afgelopen zondag avond deed de promo pagina het ook al niet, als de einddatum echt 27-12 was ipv 10-1 dan heb ik nog een appeltje te schillen met ze....

0 Likes
LittleBert
Journeyman
Opties

Ik heb zojuist antwoord van Samsung ontvangen dat ze ermee bezig zijn: "We ervaren op dit moment een technische storing tijdens de registratie voor onze promoties. We proberen dit zo snel als mogelijk op te lossen, zodat wij weer registraties binnen kunnen krijgen". Als je via Whatsapp contact met ze opneemt sturen ze je een registratieformulier. Als je die ingevuld inclusief foto van aankoopbewijs terugstuurt helpen ze je verder.

0 Likes