Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Bluetooth

(Onderwerp aangemaakt op: 26-08-2020 06:17 PM)
1669 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

Dommels2010
Explorer
Opties

Goedenavond, als ik Bluetooth aanzet, dan zie ik in de statusbalk geen Bluetooth-tekentje aanstaan. Maar het is wel zichtbaar in mijn vergrendelscherm. Is er een mogelijkheid dat dit tekentje altijd zichtbaar is als Bluetooth aanstaat? 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Dommels,

Het icoontje is alleen permanent zichtbaar wanneer je telefoon verbinding heeft met een Bluetooth apparaat. Ook kleurt de indicator (met het standaard thema) blauw waaraan je kunt zien dat Bluetooth aanstaat.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Dommels,

Het icoontje is alleen permanent zichtbaar wanneer je telefoon verbinding heeft met een Bluetooth apparaat. Ook kleurt de indicator (met het standaard thema) blauw waaraan je kunt zien dat Bluetooth aanstaat.

kevin-sig
Dommels2010
Explorer
Opties

Bedankt voor je antwoord. Ik zal er eens op letten, maar volgens mij heb ik 'm nog nooit blauw gezien. 

In ieder geval begrijp ik nu dat wat ik graag zou willen niet kan. 

Nogmaals bedankt voor de reactie 

0 Likes
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Dat ziet er dan zo uit; 1e verbonden,  2e niet verbonden, 3e uit.

SmartSelect_20200826-200018_Samsung Internet.jpg

SmartSelect_20200826-200043_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20200826-200057_Samsung Internet.png

  

Alleen bij een verbonden is er bovenin ook een icoontje tenzij je naar beneden veegt zoals in de screenshots of op het vergrendelscherm zoals je zelf gevonden hebt, maar je kunt aan de grote icoontjes/knoppen in elk geval duidelijk zien of Bluetooth aan staat. :smiling-face:

kevin-sig