Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Bewegingsfoto omzetten naar stilstaande foto

(Onderwerp aangemaakt op: 27-12-2021 10:52 AM)
28156 Weergaven
Jeroen733
First Poster
Opties

Hallo, met kerst vrolijk met mijn nieuwe s21 alle mooie kerstgerechten en andere momenten op de foto gezet. Blijkt nu dat het grotendeels bewegingsfoto's zijn geworden. 

Wie weet hoe je van een bewegingsfoto makkelijk een gewone foto maakt?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Jeroen,

Gefeliciteerd met je nieuwe S21 😎

Als je rechtsonder op de drie puntjes tikt, dan staat daar een optie "videoclip verwijderen" tussen. Als je liever een ander frame bewaart, dan tik je op "bewegingsfoto weergeven" en tik je als je de juiste frame hebt geselecteerd op deze knop:

Screenshot_20211227-110717_Gallery.jpg

Overigens is een bewegingsfoto een normale foto met daarvoor een korte videoclip om te voorkomen dat je de actie mist. Als je de foto wilt delen, zal alleen de foto zelf worden gedeeld als je de bewegingsfoto niet opent. Het kan dus geen kwaad de bewegingsfoto te laten staan.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Jeroen,

Gefeliciteerd met je nieuwe S21 😎

Als je rechtsonder op de drie puntjes tikt, dan staat daar een optie "videoclip verwijderen" tussen. Als je liever een ander frame bewaart, dan tik je op "bewegingsfoto weergeven" en tik je als je de juiste frame hebt geselecteerd op deze knop:

Screenshot_20211227-110717_Gallery.jpg

Overigens is een bewegingsfoto een normale foto met daarvoor een korte videoclip om te voorkomen dat je de actie mist. Als je de foto wilt delen, zal alleen de foto zelf worden gedeeld als je de bewegingsfoto niet opent. Het kan dus geen kwaad de bewegingsfoto te laten staan.

kevin-sig
Vreselijketelefoon
First Poster
Opties
Zeer irritante functie waar ik niet omgevraagd heb. Per ongeluk ingesteld en nu moet ik honderden foto's handmatig terugzetten.Bedankt Samsung!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo,

Bedankt voor jouw bericht. Dit is inderdaad een optionele functie van de Camera app. Ik hoop dat het gelukt is om alle foto's weer goed te zetten. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Vreselijketelefoon
First Poster
Opties
Nou daar ben ik nog wel even mee bezig, evenals dit waardeloze forum waar niks te vinden is. Niet mijn ding.
0 Likes
Stenpel
First Poster
Opties
Misschien wat minder foto's maken en meer van het moment genieten een idee?
0 Likes