Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Go to solution Solved

Bellen via wifi instelling S20 ontbreekt

(Topic created on: 03-01-2021 02:21 PM)
5188 Views
wsamx
Apprentice
Options

Ik heb sinds een  half jaar de S20 in gebruik. Nu wilde ik bellen via wifi als standaard instellen gezien slecht bereik binnenshuis. Deze optie lijkt echter nergens in de instellingen terug te vinden zijn op de S20. Is dit toestel er niet meer voor geschikt??

0 Likes

1 Solution

Accepted Solutions
Solution
wsamx
Apprentice
Options
ik heb het inmiddels zelf gevonden. probleem zat hem in mijn SIM kaart. was nog een oude telfort kaart. Nu nieuwe eSIM gedownload en wel de opties op de betreffende plekken in de diverse menus 🙂

View solution in context

0 Likes
6 REPLIES 6
Gerjanne
Voyager
Options
Even naar de app Telefoon gaan en dan naar instellingen en dan de optie bellen via wifi aanzetten. En anders op Lay-Out Quick panel staat ook bellen wifi aan.
wsamx
Apprentice
Options
bedankt voor jou reactie. Dit is ook precies het punt, bij mijn vorige samsung stonden die opties allemaal op de plekken die jij noemt. op deze s20 staan ze er simpelweg niet meer tussen in mijn menus
0 Likes
wsamx
Apprentice
Options
zie menu via bellen app en instellingen

Screenshot_20210103-210826_Call settings.jpg

Screenshot_20210103-210933_Settings.jpg

0 Likes
Gerjanne
Voyager
Options
Dat is idd wel raar ik zelf heb ook de S20 en bij mij is de optie er wel messchien is hier iemand anders die je daar nog mee kan helpen zou het ook niet zo snel weten je zou messchien een reset kunnen doen maar weet niet of dat kan met dit menu.

clipboard_image_1609707026674.jpg

0 Likes
Solution
wsamx
Apprentice
Options
ik heb het inmiddels zelf gevonden. probleem zat hem in mijn SIM kaart. was nog een oude telfort kaart. Nu nieuwe eSIM gedownload en wel de opties op de betreffende plekken in de diverse menus 🙂
0 Likes
BruceH
Community Manager
Options

Top! Fijn dat het is opgelost en bedankt voor de terugkoppeling 👍

rsz-846676
0 Likes