Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Apps volledig verwijderen inclusief achter gebleven mappen en residuals

(Onderwerp aangemaakt op: 28-06-2023 11:56 AM)
572 Weergaven
Cameraman
Pioneer
Opties

Dankzij de mooie tips van Patrick voor betere batterijduur ben ik mijn telefoon aan het opschonen o.a. niet gebruikte apps , Facebook en andere socials verwijder ik van mijn telefoon. Ik vroeg me af is er een veilige manier om achtergebleven residuals en mappen  ook van deze apps te verwijderen ?

0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Over het algemeen krijgt u bij het verwijderen van een app (bijvoorbeeld WhatsApps) ook de optie om gebruikersgegevens te bewaren of te verwijderen. Als u besluit gegevens te verwijderen, moet alles van uw telefoon worden verwijderd.

De Google Files-app biedt ook een optie om de telefoon te ontdoen van ongebruikte/ongewenste bestanden.

https://support.google.com/files/answer/9713869?hl=en

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Cameraman
Pioneer
Opties

Dit had ik nog niet gezien in deze app bedankt !

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Over het algemeen krijgt u bij het verwijderen van een app (bijvoorbeeld WhatsApps) ook de optie om gebruikersgegevens te bewaren of te verwijderen. Als u besluit gegevens te verwijderen, moet alles van uw telefoon worden verwijderd.

De Google Files-app biedt ook een optie om de telefoon te ontdoen van ongebruikte/ongewenste bestanden.

https://support.google.com/files/answer/9713869?hl=en

Oplossing
Cameraman
Pioneer
Opties

Dit had ik nog niet gezien in deze app bedankt !

Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je hoeft achtergebleven mappen niet te verwijderen. Dit geeft geen enkel voordeel.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Cameraman
Pioneer
Opties

Het is ook meer het idee van een schoon systeem, zal inderdaad niet veel effect hebben.