Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Android 13 en de Berichtenbox

(Onderwerp aangemaakt op: 12-11-2022 10:52 AM)
760 Weergaven

Ik heb deze vraag ook!

rindert
Navigator
Opties
De berichtenbox van de NL overheid is gekoppeld aan de DigiD app. Bij de box log je in via de DigiD app. Je ging van de box automatisch naar de DigiD app en weer terug. Op Android 13 openen beide apps echter in split screen. Die je vervolgens moet laten staan om de inhoud te kunnen blijven lezen ... 

Heeft iemand hier een oplossing voor?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Het openen van Digid en Berichtenbox in gesplitste modus begon inderdaad te gebeuren na Android 13-update. Het kan zijn dat Samsung iets op OS-niveau moet repareren.

Maar meestal hebben de apps ook aanpassingen/update nodig na een grote OS-update, waar Samsung niet veel aan kan doen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Hoi, je hebt gelijk. Ik heb S22 plus en heb dit gedrag ook waargenomen. Wanneer Digid en Berichtenbox in splitscreen openen, kunt u de Berichtenbox eenvoudig weer volledig scherm maken zonder uit te loggen Het is niet zo leuk, maar hopelijk zal een toekomstige update dit oplossen.
0 Likes
rindert
Navigator
Opties
Ik kan dat dus niet doen ...

Zodra ik aan de split screen kom, geeft de box foutmeldingen over organisaties en berichten ophalen mislukt. Er valt niks meer te lezen.
0 Likes
Neo001
Legend
Opties
Oh, dat is vervelend. Heb je het probleem al gemeld? Zo niet, dan kunt u dit doen met behulp van de opties die in de onderstaande link worden vermeld.

https://mijn.overheid.nl/contact/

Controleer ook of er updates beschikbaar zijn voor Digid en Berichtenbox apps.
0 Likes
rindert
Navigator
Opties
Waarom zou de fout bij de apps liggen? In eerdere android versies werd er netjes gewisseld tussen de apps. Zoals nu ook nog tussen de browser en de DigiiD app bij inloggen op een site.

Mij lijkt het euvel eerder in de firmware te zitten.
0 Likes
Oplossing
Neo001
Legend
Opties

Het openen van Digid en Berichtenbox in gesplitste modus begon inderdaad te gebeuren na Android 13-update. Het kan zijn dat Samsung iets op OS-niveau moet repareren.

Maar meestal hebben de apps ook aanpassingen/update nodig na een grote OS-update, waar Samsung niet veel aan kan doen.

rindert
Navigator
Opties
OK, ik heb inmiddels hetzelfde gedrag als jij. Een hele verbetering.

Ik had in de Goodlock app (die ik nog gewoon geïnstalleerd heb) een update voor Multistar gevonden en deze toegepast.

Overigens vraag ik me af wat nu nog het nut van Goodlock is. Ik gebruikte alleen Multistar maar heb het idee dat deze functionaliteit nu ingebakken is.
0 Likes
rindert
Navigator
Opties
@Neo001 Dank voor je meedenken!
Neo001
Legend
Opties

Graag gedaan en fijn weekend!

0 Likes
rindert
Navigator