Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Always on display met clearview cover werkt niet na firmware upgrade

(Onderwerp aangemaakt op: 17-04-2019 11:28 AM)
4847 Weergaven
Joep5
Explorer
Opties

Gisteren is mijn s9+ geüpgrade naar firmware G965FXXU3CSD4.

Vanaf dat moment werkt de always on display niet meer met gesloten clear view cover.

Als ik de cover sluit, zie ik 10 seconden de tijd. Daarna gaat alles uit.

In de instellingen staat alles goed (altijd aan). 

Ik heb de telefoon al enkele malen herstart. Ik heb de gegevens van de always on display app leeggemaakt.

Samsung geeft een factory reset als advies als ik ze bel. Maar geeft geen garantie dat dat gaat werken. Dat kost me nu teveel tijd met alles opnieuw configureren en mijn werk omgeving opnieuw instellen.

Heeft iemand vergelijkbare ervaringen en wellicht een oplossing?

38 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Net de update, handmatig binnen gehaald en geïnstalleerd. AOD doet het weer bij gesloten clear screen cover. 

Dankje voor tip.

0 Likes
Johannes55
Student
Opties

Klopt helemaal,

 

eindelijk gerepareerd

0 Likes
Jac50
Journeyman
Opties
Zie nu dat het de S9 betreft, Ik heb dus het zelfde probleem bij de S8
0 Likes
Joohny
Explorer
Opties

Vandaag heb ik ook de nieuwe update (firmware) handmatig kunnen binnen halen. En idd de klok is weer zichtbaar als de cover gesloten is.

Weet iemand hoe je het klokje helderder zichtbaar krijg op de clear view cover? In normaal kantoor licht is het amper zichtbaar.

0 Likes
Jac50
Journeyman
Opties
Welke firmware nummer heb je er nu in?
Hoe kan ik handmatig software downloaden?
Als ik het apparaat laat zoeken, krijg ik de melding dat de nieuwste software is geladen.
Groeten, Jacob
0 Likes
Joohny
Explorer
Opties
G960FXXU4CSE3 DATE 1 MEI 320GB. Maar ik heb deze ook niet eerder gekregen. 24 mei pas. De update zal wel geleidelijk uitgerold worden. Even iedere dag handmatig laten zoeken. Heb ik deze week ook gedaan.
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Klopt, is van 1 mei maar ik heb de update ook pas 22 mei kunnen downloaden. Handmatig, blijven proberen. 

Joohny
Explorer
Opties
Weet jij hoe je het AOD helderder op de clear view cover krijgt? Ik zie het amper .
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

Je kan alleen AOD bij geopende cover de helderheid instellen. Bij gesloten cover gaat dit niet, voor zover ik weet.

Ga naar AOD altijd weergeven, erop tikken, naar beneden gaan, helderheid automatisch aan/ uit. Bij uit lees tekst die erbij staat.

0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties

P.S. vindt het AOD bij gesloten cover vaak matig tot slecht zichtbaar. Hangt denk ik van de hoeveelheid  lichtinval af of de cover wordt naarmate hij ouder wordt steeds minder AOD doorlaten.

Reactie, expert/ samsung helpdesk