Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Aanbevolen telefoonhoesjes?

(Onderwerp aangemaakt op: 09-04-2019 12:07 PM)
453 Weergaven
Weroon
Explorer
Opties

Als er 1 ding minder is aan de galaxy toestellen, is het dat er behoorlijk saaie telefoon hoesjes te verkrijgen zijn ! In vergelijking met apple telefoons, waar je zelfs in high brands leuke en behoorlijk coole hoesjes kan verkrijgen. Kortom keuze zatt bij de iphone!

De samsung hoesjes zijn vooral duur en wat ik begrijp (en ervaringen in het verleden) niet zo impressive! Ik wilde hun leren hoesje halen maar ik begrijp dat het - anders dan aangegeven - niet echt van leer is. Zonde dan voor die prijs!

Ik heb nu een van Rinke zo een transparante! De Bescherming is erg goed! alleen om mn telefoon weer uit de hoes te halen is een ramp en wat mij behoorlijk irriteert! - het vlekt behoorlijk. Wordt vetting en dit gaat aan t scherm en nog erger- aan de camera zitten. Kortom mn telefoon ziet er behoorlijk smerig uit na een dag! En het zit behoorlijk BULKY!

Dus: heeft er iemand erving / tips voor een super gafe. erg slim case? Ervaringen met de syliconen / leren hoesjes van SAMSUNG. Heeft er iemand een geode tip voor een slim transparante case die niet zo VLEKT? Andere hoedjes die SLIM zijn MAT en dus niet VLEKKEN of STOF vasthouden?

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Weroon,

Is de Leather cover niets voor je? Gemaakt van echt, zacht kalfsleer

rsz-846676
0 Likes
Weroon
Explorer
Opties

Hi bruce.

Ja ik wilde die dus heel graag. Maar k zag m in de winkel en het leek niet echt leer en meer plasticy. De revieuws op youtube waren ook niet zo best mbt het " echte" leer. Prijs /kwaliteit verhoudingswijs heb k dus van afgezien. Wel een mooi ding. Maybe later met de prijs drop

0 Likes
Brandtair
Pioneer
Opties

Heb zelf zowel de siliconen samsung case als de leather. De leren is zeer goed. Voelt lekker in de hand de knopjes voelen kwalitatief goed. Het is echt kalfsleer. Dik leer zou problemen kunnen geven met warmte en dikte. vergelijk het met een modern leren stuurwiel.

Het siliconen hoesje is een stukje ruwer en even zacht als de leren. Echter is het zeer gevoelig voor slijtage waardoor de bovenhoekjes van matt zwart gaan glimmen. Deze is echter minder gevoelig voor schade en de omgeving dan de leren. 

Had hiervoor ook nog kort de spigen liquid air maar die was glad, de knopjes voelde goedkoop en je merkte dat de omvang van het toestel toenam. Voordeel is wel dat de lip boven het scherm iets groter is wat bij de samsung cases niet het geval is. Die van samsung beschermen de voorkant bijna niet.

Voor waneer je een pak draagt is de leren variant echt wel een mooie assocoire.

Als je een zacht hoesje wil met veel grip voor minder dan 18 euro is de Spigen silicone fit iets voor je.

Het is zwart dus de zichtbaarheid van smerigheid is minder zichtbaar(siliconen hoejes zijn nu eenmaal snel vies.

De leren wordt minder snel vies maar zoals ik eerder al vermelde zal die bij een val snel kapot zijn.

Als je een interresant veilig hoesje wil en het je niet echt uitmaakt hoe erg de omvang toeneemt dan is UAG plasma of iets dergelijks misschien iets voor je.

Als je goed zoekt kan je de samsunghoesje voor ongeveer 10 euro goedkoper vinden dan waartegen Samsung ze verkoopt.