Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
Go to solution Solved

forsinket modtagelse af email

(Topic created on: 16-07-2021 11:49 AM)
432 Views
eiver
First Poster
Options

Jeg har rejst spørgsmålet før, men prøver igen

Jeg har en yousee webmail-adresse (xx.mail.dk). På min mobil (Samsung A6+) bruger jeg Samsung Email-app (version 6.1.42.0).

Hvad er det der medfører, at alle mails, som web-mailen definerer som spam, øjeblikkelig videresendes til samsung appen, mens normale mails tilbageholdes eller fremsendes med væsentlig forsinkelse (nogengange slet ikke).

ryd data, ryd cache, geninstaller app er prøvet og medfører, at tilbageholdte apps videresendes til appen, men herefter fortsætter problemet. 

Der må da være en eller anden indstilling, der blokerer.

0 Likes

1 Solution


Accepted Solutions
Solution
BandOfBrothers
Samsung Members Star ★★
Options

Dette er måske et serverproblem eller et netværksforbindelsesproblem, der forårsager en forsinkelse eller en eller anden form for mastbelastning. Desværre er det ikke en nem proces at foretage fejlfinding og løser typisk selv @eiver 


Daily Driver > Samsung Galaxy s²⁴ Ultra 512Gb ~ Titanium Black.

The advice I offer is my own and does not represent Samsung’s position.
I'm here to help. " This is the way. "

View solution in context

0 Likes
3 REPLIES 3
BandOfBrothers
Samsung Members Star ★★
Options

Hej @eiver 

Det er måske fordelagtigt at logge ind på din e-mail-konto via din browsers url eller via en anden enhed og se på præferenceindstillingerne der for at se om du kan ændre noget relevant. Nogle gange kan spamfiltre være lidt glitchy. Modtager du e-mails OK på andre enheder såsom en tablet? Problemet er muligvis ikke din Samsung-telefon og din e-mail-app til Samsung. Jeg ønsker dig alt godt med dette. 


Daily Driver > Samsung Galaxy s²⁴ Ultra 512Gb ~ Titanium Black.

The advice I offer is my own and does not represent Samsung’s position.
I'm here to help. " This is the way. "

0 Likes
eiver
First Poster
Options

Ingen problemer med thunderbird på min stationære pc. Mails optræder samtidig med web-mail

0 Likes
Solution
BandOfBrothers
Samsung Members Star ★★
Options

Dette er måske et serverproblem eller et netværksforbindelsesproblem, der forårsager en forsinkelse eller en eller anden form for mastbelastning. Desværre er det ikke en nem proces at foretage fejlfinding og løser typisk selv @eiver 


Daily Driver > Samsung Galaxy s²⁴ Ultra 512Gb ~ Titanium Black.

The advice I offer is my own and does not represent Samsung’s position.
I'm here to help. " This is the way. "

0 Likes