Zavřít

What are you looking for?

zrušit
Zobrazování výsledků pro 
Hledat místo 
Měli jste na mysli: 

Původní téma:

Samsung note

(Téma vytvořeno: 22-08-2022 09:43 AM)
629 Zobrazení
Zdeněk19
Helping Hand
Možnosti
Dobrý den, mám takový menší problém s aplikací samsung notes. Já jsem student a tuhle appku jsem si celkem oblíbil, protože mohu si všechno učivo ukládat na jednom místě do složek atd. Dnes jsem stahoval učební materiál z emailu a poté jsem to chtěl dát do samdung notu a z nějakého důvodu mi přímo aplikace nenašla ve stažených tyhle konkrétní studijní materiály. Tak jsem appku vypl a podíval se do interního uložiště mobilu, jestli se to stáhlo. Potvrzuji, že se studijní materiály stáhnuly, ale mají vedle sebe obrázek power pointu. Zkusil jsem ještě materiály otevřít v jiné aplikaci, abych zvolil samsung notes, ale nabídlo to jenom power point a pak ještě něco. Dříve než jsem stáhnul prezentace, tak mi to nabídlo vždy otevření v notu a teď ne. Měl by někdo nápad jak to do notu mohu nacpat? 
Děkuji za odpovědi 
0 Like

2 Řešení

Přijatá řešení
Řešení
Libb
MegaStar
Možnosti

Dobrý den, podle mě Samsung Notes powerpointové prezentace neumí a neuměl. Jste si jistý, že to dřív nebylo ve formátu PDF? To už Notes umí.

Galaxy Z Fold 7 Jetblack 1 TB | Pixel 8a 128 GB | Samsung Galaxy Tab S9 256GB | Samsung Galaxy Watch Ultra | Samsung Galaxy Buds2 Pro / Buds3 Pro

Zobrazit řešení v původním příspěvku

0 Like
Řešení
Polo12
Helping Hand
Možnosti
Hezký den, studijní materiály máte zcela jistě s koncovkou .ppt, nebo .pptx a jsou tedy ve formátu PowerPoint. Samsung Notes však tyto soubory otevřít neumí (umí jen .PDF). Pokud je chcete v této aplikaci otevřít, budete muset využít některého z online konvertorů (from ppt to pdf convertor) a konvertované soubory Vám už v Samsung Notes otevřít půjdou.

Zobrazit řešení v původním příspěvku

0 Like
5 Odpovědi
Řešení
Libb
MegaStar
Možnosti