Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Galaxy A26 laadt enorm traag (of niet) op

(Onderwerp aangemaakt op: 16-04-2025 11:21 AM)
140 Weergaven
Members_WtOp38F
First Poster
Opties

Een kleine 2 weken geleden kocht ik een A26. Tot gisteren waren er geen problemen met het opladen ervan. Sinds gisterennamiddag werd de telefoon zeer warm tijdens het 'opladen' (wat hij finaal niet deed : een rit tussen Brussel en Leuven -> van 90% naar 80% terwijl hij oplaadde in de wagen & geconnecteerd was met WAZE). Op een kleine 2 uur van 80% -> 60%, daarna een uur later -> 50%n afgezet bij 40% rond 21u gisteren).

Vandaag probeer ik de telefoon terug op te laden. Sinds 7u00 vanochtend tot nu (12u00) is hij terug opgeladen aan 70% (dus op 5 uur tijd). Vermits hij totaal niet oplaadt in de modus "snel opladen", heb ik deze optie uitgezet. Soms laadt het toestel op, op sommige momenten totaal niet ... Ik heb al een andere laadkabel geprobeerd, met hetzelfde resultaat.

Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn?

3 Antwoorden
Jimboo84
Black Belt 
Opties
Software is het probleem. Apparaatonderhoud app opslag cache en data leegmaken en herstart toestel.

Nog steeds problemen?
Escaleren naar Google via Instellingen - Google menu 1744861955537.jpg1744861955546.jpg
0 Likes
boxos
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Gsm is 2 dagen oud. Vandaag heel de dag warmer aangevoeld dan normaal en vanavond pijlsnel batterijduur naar beneden. Hij zit in de lader en blijft op 1% hangen. Cache leegmaken en dergelijke lukt bij deze versie precies niet, of beter gezegd: ik vind het niet. Heb nu naar Google gestuurd, ik hoop op een snelle oplossing
0 Likes
boxos
First Poster
Opties
Cache legen gelukt maar nog steeds geen resultaat
0 Likes