Zavřít

What are you looking for?

zrušit
Zobrazování výsledků pro 
Hledat místo 
Měli jste na mysli: 

Původní téma:

Navigace na Galaxy Watch

(Téma vytvořeno: 07-02-2019 02:46 PM)
20533 Zobrazení
AndroidGuru
Maestro
Možnosti

Ahoj,

k dispozici mám aktuálně chytré hodinky Galaxy Watch a při zkoumání různých funkcí mě napadlo, jestli bych je mohl použít k navigaci a jak moc to je pohodlné a použitelné.

Začal jsem tedy shánět informace o navigaci na Galaxy Watch a zjistil jsem, že moc informací ani praktických zkušeností k dispozici není. Přešel jsem tedy do Galaxy Apps, kde jsem začal hledat aplikace k navigování.

Úplně jako první jsem hledal Google mapy, ale přiznám se, v oblasti chytrých hodinek jsem úplný nováček a Galaxy Watch 42mm jsou mé první chytré hodinky a v první chvíli mi hned nedošlo, že aplikace Google mapy na hodinky s operačním systémem Tizen nejsou dostupné.

Vyzkoušel jsem tedy bezplatnou aplikaci HERE WeGo, ale navigování mi absolutně nevyhovovalo (ukazovalo mi to pouze šipky kdy a jak odbočit a ne celou mapu). Hledal jsem tedy dál.

Další aplikace byla také bezplatná a byla to Komoot Gear, kde jsem se musel jednak zaregistrovat a beztak ve výsledku to pro mě bylo také nepoužitelné. V tu chvíli jsem si uvědomil, že tudy cesta asi nevede a musím se podívat po placených aplikacích.

Podrobné recenze jednotlivých aplikací jsem prakticky žádné nenašel a tak jsem vybíral z těchto aplikací:

• GMaps – Google Maps with Navigation (39 Kč)
  • Navigation Pro: Google Maps Navi for Samsung Watch (99 Kč)
  • Maps Pro: Google Maps & Navigation Standalone (69 Kč)
  • City Navigator – offline maps (69 Kč)
  • Navigator Companion [with Google Maps services] (69Kč)
  • Navigator Standalone [Powered by Google Maps] (79Kč)