Close

What are you looking for?

cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 

Using Bank-ID

(Topic created on: 05-01-2023 10:59 AM)
117 Views
Thomas1961
First Poster
Options

Hi.
My mobile phone is an Android Samsung Galaxy A21.
I play TOON Blast. When I have to pay for coins, sometimes a box (fills the entire screen of the phone and not a pop-up box) from my bank comes up to verify payment from bank account with Bank ID.
When the verification is complete, I will press a box with the text "verification is complete and complete".
Then I come back to the game application.
Unfortunately, I can't find which buttons to press after verifying via Bank ID, because when I press TOON-Blast again, the coins menu comes up with the different choices of levels. I have tried pressing the my bank application but it only shows a login page.
Therefore, I have to use my second mobile phone, an Apple iPhone 12, to click on Bank ID and then click "verification complete" on my Android Samsung.

What buttons should I press to do this process that I should be able to do? Select coin level, tap to pay, switch to app "Bank ID", verify on bank ID, switch to app TOON Blast, Click "verification done", continue playing.

Hej.
Min mobiltelefon är en Android Samsung Galaxy A21.
Jag spelar TOON Blast. När jag ska betala för coins, så kommer ibland en ruta (fyller hela skärmen på telefonen och inte någon popup-rutan) från min bank upp att verifiera betalning från bankkonto med Bank-ID.
När verifieringen är klar, så ska jag tryck på en ruta med texten "verifiering är klar och slutförd".
Då kommer jag tillbaks till spelapplikationen.
Tyvärr hittar jag inte vilka knappar jag ska trycka på efter att ha verifierat via Bank-ID, för när jag trycker på TOON- Blast igen kommer coinsmenyn upp med de olika valen av nivåer. Jag har provat med att trycka på min bank applikationen men den visar då bara en inloggningssida.
Därför måste jag använda min andra mobiltelefon, en Apple iPhone 12, för att klicka på Bank-ID och sen klicka på "verifieriering klar" på min Android Samsung.

Vilka knappar ska jag trycka på för att göra denna process som jag ska kunna göra ? Välja coinsnivå, trycka för betalning, växla till app "Bank-ID", verifiera på bank-ID, växla till app TOON Blast, Klicka på "verifiering klar", fortsätta spela.

0 Likes
1 REPLY 1
Emmi S
Community Manager
Options

Hi @Thomas1961 

I would suggest you to contact the app maker in this case 😊

/Emmi
0 Likes