10-12-2024
08:49 PM
- last edited
11-12-2024
09:10 AM
by
JordanS
Google discover (slide til venstre fra home skærmen) er holdt op med at virke bare sådan lige ud af det blå. Er der nogen der har en ide om hvad det kan skyldes og hvordan man får det i gang igen?
Jeg har prøvet at slå det fra og til, at skifte til Samsungs news stream, som virker men er dårlig, jeg har også prøvet at slå det fra og til i google indstillinger og jeg har selvfølgelig prøvet at genstarte telefonen. Intet har hjulpet.
Nogen der har ideer til hvordan det her løses. Det kan være noget jeg har fået slået til eller fra i lommen, men jeg kan ikke finde ud af hvad det kan være?
Telefonen er en S23Ultra 256GB på seneste software, alle apps er opdateret.
Mvh. Kasper
Translation: Google discover (slide left from home screen) has stopped working out of the blue. Does anyone have any idea what could be causing this and how to get it working again?
I've tried turning it off and on, switching to Samsung's news stream, which works but is bad, I've also tried turning it off and on in Google settings and of course I've tried restarting the phone. Nothing has helped.
Anyone have any ideas on how to fix this? It could be something I've turned on or off in my pocket, but I can't figure out what it could be?
The phone is an S23Ultra 256GB on the latest software, all apps are updated.
Yours sincerely, Casper
11-12-2024
03:06 AM
- last edited
11-12-2024
09:11 AM
by
JordanS
Hvad mener du med "Google Discover er holdt op med at virke"?
Hvis du mener, at du ikke kan få adgang til det, fordi det ikke vises, så som @Anonymous User nævnt, tryk længe på startskærmen, fortsæt med at glide til venstre, indtil du får mulighederne for at slå den fra eller til.
Hvis du med "Google Discover er holdt op med at virke" mener, at den er af men ikke funktionel, så beror problemet på en app kaldet "Google"
Først - i "google"-appen, gå til indstillinger > andre indstillinger > Opdag: slå det til
Sekund - hvis problemet fortsætter, skal du nulstille appen "google", gå til indstillinger> apps> google> lager> ryd cache og data
Translation: What do you mean by "Google Discover has stopped working"?
If you think you can't access it because it's not showing, then as @Galaxy2024 mentioned, long press on the home screen, keep swiping left until you get the options to turn it off or on.
If by "Google Discover has stopped working" you mean that it is up but not functional, then the problem is with an app called "Google"
First - in the "google" app, go to settings > other settings > Discover: turn it on
Second - if the problem persists, reset the "google" app, go to settings > apps > google > storage > clear cache and data
11-12-2024 11:01 AM
Same thing here. It was stopped working 2 days ago. Cleaned both cache and data on Google app. Also wiped data cache and tried on safe mode. Nothing worked.
12-12-2024 10:08 AM
I am facing this issue too. Google app is working well, but swiping in not bringing it to the screen. Google Discover is enabled. Turning it off and on, clearing app data and memory does not help.
12-12-2024 11:06 AM
Ok I managed to resolve this problem. Just reinstall your default search engine. Last update asked to pick one. I've selected EDGE. Now reinstalled EDGE app and discover is appearing when I swipe right.
12-12-2024 02:19 PM
How to reinstall my default search engine ? you mean unstall google app och reinstall it?
12-12-2024 02:33 PM
Reinstall default browser.
13-12-2024 12:35 AM
Jeg mener at jeg slet ikke kan slide til venstre når googel discover er aktiveret. Når jeg vælger free kan jeg godt slide til venstre. Jeg har prøvet alle de step i nævner, den er aktiveret fra home skærmen med langt hold og discover er valgt når man slider til venstre. Discover er aktiveret i google app indstillingerne og jeg har slettet cache og data I google appen i telefonens indstillinger og jeg har haft telefonen slukket og tændt også efter jeg har slettet data og cashe.
Alt til ingen forskel, jeg kan stadig ikke slide til venstre og ende på discover skærmen.
Jeg kan godt tilgå discover fra google appen, hvilket er en trøst, men bare ikke lige så smart.
13-12-2024 12:36 AM
Glad to hear that I'm not alone. But i sucs that there is no solution... for now at least.
13-12-2024 12:38 AM
What search engine are you using with edge?