Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

YouTube app geeft problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 16-05-2024 11:57 PM)
419 Weergaven
lionman
Pathfinder
Opties
Van de ene dag op de andere geeft de YouTube app op mijn telefoon (A70) problemen. Soms geeft een video een beeld dat bestaat uit gekleurde, horizontale lijnen. Een volkomen gestoord, verminkt beeld dus.
Er is wel goed geluid. Het is volkomen willekeurig, want een andere video gaat weer wel goed. Heel bizar!
Jammer genoeg kan de app niet worden verwijderd en opnieuw worden geïnstalleerd, anders zou dit mogelijk iets oplossen.
Ik heb verder al van alles geprobeerd, maar zonder resultaat helaas....... Iemand nog ideeën??

Oh ja: als ik YouTube bekijk via Chrome geeft dat geen problemen. 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen > apps > Youtube > opslag > gegevens wissen. Zorg ook dat alles up to date is.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 Antwoorden
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ga eens naar instellingen > apps > Youtube > opslag > gegevens wissen. Zorg ook dat alles up to date is.
lionman
Pathfinder
Opties
Hoewel ik dan alles kwijt ben, zal ik dit morgen dan maar eens uitproberen. Ik zal de resultaten laten weten, maar heb geen idee hoe ik weer bij mijn eigen draadje terecht kan komen......
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Je bent niks kwijt als je de gegevens van de YouTube app wist. Je kanalen en alles staan in je account.
lionman
Pathfinder
Opties
De app geeft aan dat dan alle gegevens permanent worden gewist. Zoals alle instellingen, bestanden, accounts(!), databases, enzovoort......

Enfin, morgen is er weer een dag.....
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
De app wordt naar standaard gereset, je verliest niks.
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @lionman,

Patrick heeft gelijk, niks van je account wordt gewist, alleen het gebruik van de app op jouw toestel. Meestal werkt hierna de app weer hierna normaal. Ik heb het net zelf geprobeerd en alles in mijn Youtube account staat er gewoon nog in. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
lionman
Pathfinder
Opties
Heb YouTube net nog even snel (weinig tijd) uitgeprobeerd en op het moment gedraagt-ie zoch weer netjes. Maar zodra ik weer problemen heb, zal ik het zeker op die manier doen als ik even tijd heb. Ik begrijp dat dit ook een soort "reset" van de app is....???
Ik heb de app (na legen van de cache) ook al een keer "gestopt" en na herstarten leek het eerst even goed te gaan, maar helaas kwam het probleem kort hierna ook weer terug. Heel bizar en ik vraag me af wat de oorzaak is.
Maar ik laat zeker nog van me horen binnenkort!!
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Dat is mooi om te lezen lionman,

We bedoelde inderdaad een soort reset van de app.

Laat weten wanneer het weer terugkomt.

Met groet en alvast een fijn weekend,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Cache legen werkt niet je moet op gegegevens wissen drukken.

Je verliest hiermee geen data.