Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

WAAR ZIJN DE "STICKERS"

(Onderwerp aangemaakt op: 04-04-2024 02:21 PM)
6949 Weergaven
ArleB
Journeyman
Opties
Hallo, ik heb zogenaamde Stickers gemaakt van een onderwerp op m'n foto's (dit door m'n vingers lang op de foto gedrukt te houden), dan wordt er gevraagd ofde "sticker" opgeslagen moet worden en na bevestiging krijg ik dan de tekst dat de sticker is opgeslagen. Wil ik daarna naar de map gaan waar die foto is opgeslagen, dan is zowel de map als de foto nergens te bekennen. Ik had me voorgenomen vooral niet mee te doen aan de updates, omdat ik ervaren heb met eerdere Samsungs, dat veel functies alles behalve verbeteren en soms zelfs verslechteren. Helemaal als het gaat om de camera. Nu heb ik dat (helaas!) toch wel gedaan en gelijk begint het gesodemieter weer. Ook mijn bewegende foto's hebben ineens kuren, wanneer ik een moment op de foto wil zoeken die beter/mooier is. Ik baal hier flink van. Iemand enig idee wat ik kan doen?
13 Antwoorden
ArleB
Journeyman
Opties
Uhm, ik beschrijf expres erbij wat bedoelt wordt met stickers!! Wanneer jij je vinger langer gedrukt houdt op bijvoorbeeld een hond die in de foto staat, dan "snijdt" ie de hond uit. Samsung noemt dit een "Sticker".
0 Likes
ArleB
Journeyman
Opties
Ik wilde een schermopname bijvoegen die ik had gemaakt, om te verduidelijken wat ik bedoel en deze schermopname heeft ie wel opgeslagen en dit ook gedaan in de map met schermopnames, maar als ik de video vervolgens hier wil toevoegen, staat ie er niet bij in die map! Ik wordt hier echt zooooo niet vrolijk van 😑 Hoe heb ik zo stom kunnen zijn die verrekte update te doen. De mobiel deed het super, nooit problemen en nu dit 😳
0 Likes
ArleB
Journeyman
Opties
Nee, jij heb het niet over hetzelfde, want jij hebt het over een icoontje "versieringen" en dan een sticker kiezen. Ik heb het over zelf een "sticker" maken! Wanneer jij nu naar je galerij gaat, een album opent en een foto kiest waar jij duidelijk op staat of een foto van je vriendin of zo. Vervolgens klik je die foto open. Dan hou je je vinger gedrukt op jouw gezicht. Dan snijdt ie jou uit en vraagt of je dat deel als sticker wilt opslaan. Dit doet ie normaal altijd automatisch in de voorgeprogrammeerde map hiervoor "bijgeknipte afbeeldingen". Maar nu doet ie dat dus niet meer. De "sticker" is nergens te vinden, terwijl ie wel zegt dat ie is opgeslagen.
0 Likes
ArleB
Journeyman
Opties
Zo'n sticker als wat jij bedoelt heb ik nu even op deze foto gedaan en daar heb ik het niet over. Maar zoals deze foto is uitgesneden (vóór de update), dáár heb ik het wel over. Wanneer ik dat nu probeer met andere foto's en vervolgens op opslaan klik, dan is de foto nergens terug te vinden.1711658435432.jpg
0 Likes
ArleB
Journeyman
Opties
Ik denk gewoon dat ik niet duidelijk ben,maar ik weet gewoon niet hoe ik het anders uit moet leggen, sorry.
0 Likes
ArleB
Journeyman
Opties
Ja, dat zeg ik, ik ben niet duidelijk. Ik heb sticker tussen aanhalingstekens gezet om te verduidelijken waar ik het over heb, maar het heeft alleen maar tot Babylonië geleidt, mijn schuld. Maar dat doet ie dus niet, zo'n afbeelding opslaan in die map. En de foto's in de galerij staan ingesteld op: bewegende beelden en daar hapert ie nu ook en loopt vast als ik een extra afbeelding wil maken. Ik ga van de week wel bellen dat ze mee kunnen kijken. Ga nu naar bed. Dank je wel voor je moeite!!😊
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @ArleB,

Bedankt voor jouw bericht. Was het ondertussen gelukt? Zo nee, is jouw toestel helemaal up-to-date? Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Met groet,

Ajay

Community Manager
Members_JVCwtiw
Student
Opties

1000026515.jpg

1000026516.jpg

 dit zou je moeten helpen om je stickers terug te vinden.....

Members_JVCwtiw
Student
Opties

Volgens mij kan je die sticker alleen maar "terug vinden" via je toetsenbord (zoals ik op de foto's toonde bij vorige post) wanneer je whatsapp, messenger of facebook gebruikt

0 Likes