Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Videostream Android Auto werkt niet

(Onderwerp aangemaakt op: 14-02-2025 05:02 PM)
601 Weergaven
Johan79
First Poster
Opties

Mijn nieuwe A55 5G daarvan werkt de Videostream Android Auto niet. Mijn scherm in de auto verteld mij dat de Videostream niet actief is. Deze dient te worden ingeschakeld. Kpn en Opel krijgen het niet voorelkaar. Heb op donderdag en vrijdag hierover contact gehad. Mijn klantendossiernummer is: 2822414815.

0 Likes

3 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Johan79,

No gefeliciteerd met de aankoop van jouw A55 5G! Ik help je graag verder. In het systeem lees ik dat er werd geadviseerd om een foutrapport in te dienen via de Samsung Members-app. Heb je dit ondertussen kunnen doen?

Met groet,

AJay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_vK1pzKr,

Òok bedankt voor jouw melding. Ik kan begrijpen dat vanaf jouw positie het omslachtig over kan komen, maar d.m.v. een foutrapport via de Members-app kan mijn mijn collega van de betreffende afdeling het onderzoeken waarom het niet werkt op jouw toestel en als het inderdaad om een instelling gaat, de juiste advies te geven ander doen ze intern het doorgeven aan onze ontwikkelingsteam zodat er e.v. een update kan worden gebracht.

Kan je ons laten weten of het versturen van het rapport is gelukt?

Met groet,

Ajay 

Community Manager

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_IiUxJvU,

Bedankt voor jouw melding hierover. Wanneer de issue nog aanwezig wanneer alles up-to-date is raden we bij jou ook aan om een foutrapport in te dienen via de Samsung Members-App. Jouw situatie is dan intern bekend zodat e.v. een update kan worden uitgebracht. Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

0 Likes
6 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Johan79,

No gefeliciteerd met de aankoop van jouw A55 5G! Ik help je graag verder. In het systeem lees ik dat er werd geadviseerd om een foutrapport in te dienen via de Samsung Members-app. Heb je dit ondertussen kunnen doen?

Met groet,

AJay

Community Manager
0 Likes
Filip VDB
First Poster
Opties

Beste,

Ik heb identiek hetzelfde probleem. Ik krijg ook de melding dat Videoostream niet actief is. Voor bovenstaande klant vraagt u een foutenrapport? Ikzelf heb zelfs een nieuwe (dure,korte) USB kabel gekocht maar mijn auto blijft dezelfde melding geven. Moet er ergens een instelling aangepast worden ? Toch vreemd dat dit zich met (meerdere) toestellen A55 voordoet. Graag een snelle oplossing aub. Filip.

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_vK1pzKr,

Òok bedankt voor jouw melding. Ik kan begrijpen dat vanaf jouw positie het omslachtig over kan komen, maar d.m.v. een foutrapport via de Members-app kan mijn mijn collega van de betreffende afdeling het onderzoeken waarom het niet werkt op jouw toestel en als het inderdaad om een instelling gaat, de juiste advies te geven ander doen ze intern het doorgeven aan onze ontwikkelingsteam zodat er e.v. een update kan worden gebracht.

Kan je ons laten weten of het versturen van het rapport is gelukt?

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Members_O3Bsk65
First Poster
Opties

Zelfde probleem met flip 6. Frustrerend dat als je van een S22 ultra overstapt naar een flip 6 dat je dan 3 dagen nodig hebt om alles weer in te stellen en de helft niet werkt.

0 Likes
Members_IiUxJvU
First Poster
Opties

Mijn nieuwe S23 ultra 5G  werkt Android auto niet op het scherm van de wagen opel combo  2019  komt de melding Videostream niet actief is. Deze dient te worden ingeschakeld. bij mijn oude telefoon A71 werkte android auto perfect wie kan mij hierbij ondersteuning en een pasklare oplossing geven 

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_IiUxJvU,

Bedankt voor jouw melding hierover. Wanneer de issue nog aanwezig wanneer alles up-to-date is raden we bij jou ook aan om een foutrapport in te dienen via de Samsung Members-App. Jouw situatie is dan intern bekend zodat e.v. een update kan worden uitgebracht. Je kan ons gerust laten weten of het indienen van het rapport is gelukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes