Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Verwijderen gegevens autofill formulieren

(Onderwerp aangemaakt op: 04-09-2020 06:28 PM)
4109 Weergaven
Wbrouwer
Journeyman
Opties

Ik heb per ongeluk verkeerde gegevens ingevuld in een adres formulier, nu blijft dit naar voren  komen als autofill suggestie.

Hoe kan ik dit verwijderen? Eventueel ook handig om na een verhuizing het oude adres te kunnen verwijderen.

Ik gebruik overigens de standaard samsung internet browser.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi hoi!

Waarschijnlijk staat je adres in Samsung Pass. Gebruik de zoekfunctie in de instellingen van je telefoon om Samsung Pass snel te vinden, log in met je pincode of biometrische beveiliging en ga naar 'Automatisch invullen'. Hier kun je de suggestie aanpassen of verwijderen.

kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 Antwoorden
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Als je in Chrome naar instellingen gaat en daar je browser gegevens wist, kies dan voor geavanceerd en altijd. Daar kun je aangeven dat de auto fill gegevens gewist moeten worden.

Screenshot_20200905-103810_Chrome.jpg

0 Likes
Wbrouwer
Journeyman
Opties

Dit werkt niet aangezien ik Chrome niet gebruik maar de standaard samsung browser.

Als ik dit in Chrome nu doe staat er dat er geen formulier gegevens zijn.

In de samsung browser kan ik deze optie dus nergens vinden.

Het betreft overigens een samsung s20+ mocht dat helpen.

0 Likes
S25-Watch7
Big Cheese
Opties

Bij de Samsung browser werkt het hetzelfde. Ga naar instellingen Privacy en beveiliging, zoekgegevens verwijderen. Daar vink je aan wat je wil verwijderen.

Screenshot_20200905-141835_Samsung Internet.jpg

0 Likes
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties
Hoi hoi!

Waarschijnlijk staat je adres in Samsung Pass. Gebruik de zoekfunctie in de instellingen van je telefoon om Samsung Pass snel te vinden, log in met je pincode of biometrische beveiliging en ga naar 'Automatisch invullen'. Hier kun je de suggestie aanpassen of verwijderen.

kevin-sig