Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Veilige map: contacten en meldingen

(Onderwerp aangemaakt op: 20-04-2024 03:07 PM)
503 Weergaven
LS2485
Apprentice
Opties
Goedemiddag,

Ik heb voor mijn apps en contacten van het werk een veilige map aangemaakt. Ik heb hierover nog twee vragen. 

Kan ik de contacten van mijn werk dan verwijderen uit mijn normale omgeving van de telefoon? Wat gebeurt er dan als ik bijvoorbeeld wordt gebeld door een collega? Herkent mijn telefoon de naam wel bij het telefoonnummer als dat nummer in de veilige map in contacten staat? 

En ik kreeg nog een melding op het startscherm van een appje in WhatsApp business (wat ik in de veilige map heb gezet). Kan ik die meldingen voor (apps in) de veilige map ergens uitschakelen?

Alvast bedankt!
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Eigenlijk zou je als het voor werk is een werkprofiel moeten aanmaken. Veilige map is vrij onhandig als het voor het werk is.

Je kunt een werkprofiel ook zelf activeren via een app in de Playstore.

Ik denk dat je op deze manier geen problemen of onhandigheden zult ervaren.

En dan kun je de veilige map voor jezelf gebruiken, bijvoorbeeld voor privé dingen. Altijd handig om nog een secure locatie voor jezelf op je toestel te hebben.1713681178746_1713681178739_0.jpg
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Schakel in Instellingen voor Veilige map > Overige beveiligingsinstellingen > de instelling Toon contactgegevens in. Hierdoor kunnen de contactgegevens buiten de Veilige map worden bekeken wanneer u wordt gebeld door iemand wiens contactgegevens in de Veilige map zijn opgeslagen.

In Instellingen voor Veilige map > Meldingen > App-meldingen kunt u meldingen uitschakelen of de inhoud van meldingen verbergen.
LS2485
Apprentice
Opties
Super, dankjewel! :smiling-face:
Neo001
Legend
Opties
Graag gedaan!
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Eigenlijk zou je als het voor werk is een werkprofiel moeten aanmaken. Veilige map is vrij onhandig als het voor het werk is.

Je kunt een werkprofiel ook zelf activeren via een app in de Playstore.

Ik denk dat je op deze manier geen problemen of onhandigheden zult ervaren.

En dan kun je de veilige map voor jezelf gebruiken, bijvoorbeeld voor privé dingen. Altijd handig om nog een secure locatie voor jezelf op je toestel te hebben.1713681178746_1713681178739_0.jpg
LS2485
Apprentice
Opties
Bedankt voor je reactie Patrick! Ik kon de optie voor een werkprofiel niet vinden, dus ik ging er vanuit dat dit niet mogelijk is. Vandaar dat ik voor deze optie heb gekozen... als je tips hebt over hoe ik dit kan activeren, hoor ik het graag! Alvast bedankt!
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat staat in mijn reactie van vanmorgen. Open de Google Playstore en download die app van die screenshot die ik toevoegde. Als je dan die app opent krijg je een werkprofiel.
LS2485
Apprentice
Opties
Ah excuses, dat had ik niet gezien! Dankjewel nogmaals :smiling-face: