Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Uploaden pdf

(Onderwerp aangemaakt op: 02-10-2021 04:26 PM)
514 Weergaven
CrazyButterfly
Pioneer
Opties
Omdat ik eigenlijk niet weet waar ik dit onder moet brengen plaats ik het maar hier. Als iemand wel de juiste plek weet, shoot, dan verplaats ik het.

Eindelijk mijn nieuwe Tablet Tab S7 FE kunnen registreren, tenminste, tot aan het uploaden van de benodigde bijlagen. De 1e duurde al ff maar die is gereed, de 2e duurt nu al ruim een half uur.
please wait for the file to be loaded. 
Voor een bedrijf met apparatuur met zulke hoogstaande technologie vind ik dit echt super slecht. 
Ik ben benieuwd hoe lang het nu nog duurt en of de registratie dan eindelijk zal zijn voltooid! 
Ik moest het even kwijt! 

Groet,
Tonnie
0 Likes
6 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag,

Heb je het al in een andere browser geprobeerd? Desnoods even via een ander apparaat.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
CrazyButterfly
Pioneer
Opties
Het is eindelijk gelukt maar nu de melding dat de media onjuist is, ik weet het even niet meer! Pdf moet toch gewoon kunnen?
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Heb je bij je browser al eens opslag > gegevens wissen gedaan? Het probleem lijkt vanuit je apparaat te komen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
CrazyButterfly
Pioneer
Opties
Het apparaat is mijn nieuwe Tab S7 FE. Mag toch wel verwachten dat die naar behoren werkt. Begin nu toch een beetje te twijfelen over deze aankoop. Net met mijn Galaxy 20 Ultra de registratie voltooid in minuut.
Ik ga er maar van uit dat dit een eenmalig incident was.
0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @CrazyButterfly, goedemiddag.

Allereerst gefeliciteerd met jouw nieuwe Tablet!

Is het je inmiddels nog gelukt om je te registreren? Wanneer je aanvraag wordt beoordeeld en deze niet direct is goedgekeurd vanwege verkeerde foto's of ontbrekende documenten, ontvang je van mijn collega's van de promotie afdeling bericht om deze aan te vullen of op te sturen.

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
CrazyButterfly
Pioneer
Opties
Hoi Martijn, jazeker het is gelukt. Zie mijn bovenstaand bericht. Het zal waarschijnlijk een samenloop van omstandigheden zijn geweest dat het niet lukte. Ik ben super tevreden met het nieuwe tablet! Ik wacht nu geduldig af.
Bedankt voor je reactie.