Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Update probleem met zoekbalk startscherm

(Onderwerp aangemaakt op: 12-04-2025 12:14 AM)
231 Weergaven
Adriana61
Explorer
Opties
Net een update gehad voor m'n telefoon.
Nu staat ineens de zoekbalk van m'n startscherm met de apps onderin ipv bovenin.
Weet iemand hoe ik die weer bovenin kan zetten ?
Ook als ik in een app zit waarin onderin de icoontje zitten om aan te klikken zit het ineens allemaal anders waardoor ik de app niet meer goed kan bedienen en aanklikken.

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Maroescka
Explorer
Opties
Dit hoord bij de update. Is een kwestie van wennen. Je balkje onder kun je ook laten verdwijnen waardoor het niet zichtbaar is wanneer je de app gebruikt. Als je het wel nodig hebt dan veeg je het omhoog om hem weer terug te toveren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Adriana61
Explorer
Opties
Foto is is wat ik bedoel met de zoekbalk. En 2e is dat ik de opties onderin niet meer goed kan aanklikken. 1744409721503.jpg1744409721565.jpg
0 Likes
Oplossing
Maroescka
Explorer
Opties
Dit hoord bij de update. Is een kwestie van wennen. Je balkje onder kun je ook laten verdwijnen waardoor het niet zichtbaar is wanneer je de app gebruikt. Als je het wel nodig hebt dan veeg je het omhoog om hem weer terug te toveren.
Adriana61
Explorer
Opties
Bedankt voor je antwoord. Jammer dat ik dat niet kan veranderen. Heb dat balkje onderin aangepast wat dan verdwijnt maar dat vind ik ook niet zo prettig. Dus weer terug gezet.
Is niet anders.
Maroescka
Explorer
Opties
Het is even wennen, maar als het eenmaal gewent je dan weet je ook niet anders. Ik vind het opzich wel handig. Die onderste ben je niet altijd nodig en als je hem nodig bent dan "tover" je hem zo weer te voorschijn😊 maar als jij het niets vind... is dat natuurlijk ook prima.
Gerjanne
Voyager
Opties
Hoe kan je dat dan instellen dat je het tijdens het gebruik van een app weg kan doen en weer terug kan halen.
0 Likes
Adriana61
Explorer
Opties
Onder deze instellingen kan dat1744464857100.jpg
Adriana61
Explorer
Opties
En dan op veeggebaren zetten .