Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Trilfunctie wekker doet het sinds kort niet meer

(Onderwerp aangemaakt op: 09-03-2021 08:04 PM)
1000 Weergaven
Ilse88
Explorer
Opties
Ik heb deze telefoon nu bijna een jaar en staat ook altijd 's nachts op niet storen en sinds kort doet de trilfunctie van mijn wekker het niet meer. Ik ben nu bang dat ik door mijn wekker heen slaap. 
Ik heb al zelf gezocht en zover ik weet alle instellingen nagekeken maar mij lukt het niet.
0 Likes
7 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Ilse88,

Zou je de telefoon in veilige modus kunnen starten? Als de trilfunctie ook daar niet zou werken dan is het mogelijk dat het motortje dat verantwoordelijk is voor de trillingen defect is. 

Wat ik zou doen in jouw geval is even een goede back-up maken van al je gegevens en dan een fabrieksherstel doen. Als het probleem softwarematig is lost dat het op. Als het hardwarematig is dan kun je via deze link het toestel aanmelden voor reparatie.

https://bit.ly/2jwV3SJ

Voor een reparatie moet het toestel zowiezo leeg vandaar dat je met die fabrieksherstel niks te verliezen hebt op dit punt. 

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Ilse88
Explorer
Opties
Maar verder werkt de trilfunctie wel, het gaat hier echt alleen om de wekker.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

In dat geval ga naar instellingen > apps > klok ( tenminste als je de standaard wekker app gebruikt) > opslag > gegevens wissen.  Test het even hierna.

Ilse88
Explorer
Opties
Dit had ik nog niet gevonden, was ook al op google gaan zoeken. Maar na dit werkt hij weer gelukkig. Bedankt!
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Top👍 Blij dat ik kon helpen.

Ilse88
Explorer
Opties
Helaas lijkt het toch niet te zijn opgelost. het lijkt erop dat het alleen zo is als mijn niet storen aan staat.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Waarschijnlijk een bug in de functie niet storen. Je kan via Samsung Members een foutrapport aanmaken, deze komt dan bij de ontwikkelaars terecht zodat het kan worden gefixt. In de tussentijd kan je snachts vliegtuigstand aanzetten of je internet uitzetten en telefoon op stil, wekker zal gewoon nog afgaan met geluid en trilfunctie.