Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Toegang tot Samsung Cloud terwijl mijn telefoon uit de lucht is, hoe?

(Onderwerp aangemaakt op: 06-01-2022 12:53 PM)
520 Weergaven
Vero0201
First Poster
Opties

Mijn oplaadpoort lijkt stuk. Ik heb nog een beetje batterij over, maar wil dit bewaren tot uiterste nood, lol.

Nu wil ik controleren wat er allemaal wel en niet nog in mijn Cloud staat. En of bijvoorbeeld Notes synchroniseert. (Of in de One Drive?)

Maar ik kan daar alleen in met tweestapsverificatie via mijn telefoon! Aargh.

Is er nog een optie? Waarom niet tweestapsverificatie via mijn email adres bijvoorbeeld?

PS om dit te kunnen posten heb ik een nieuw account aangemaakt...

Alvast dank. #Notes #A6

0 Likes
7 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Lijkt stuk? Heb je al een andere kabel geprobeerd en of de stekker wat bewegen terwijl deze in de poort zit?

Misschien dat je hem op deze manier een beetje bij kan laden. 

Voor zo ver ik weet kan je de twee staps verificatie niet zo makkelijk aanpassen.
Je kan altijd er voor kiezen de laadpoort te laten maken.

Vero0201
First Poster
Opties

Ja, werkt allemaal niet.

De meeste toepassingen met 2 stapsverificatie hebben wel een alternatief! Met vragen, of via email. Waarbij je kunt aangeven dat je momenteel niet bij het alternatief kunt.

😞

Ik weet dat ik het kan laten repareren. Ik wil alleen nu zvm veilig stellen/controleren. Toch bedankt.

Kan ik wel nazien zonders 2 staps verificatie OF notes synchroniseerde met Samsung Cloud?

En hoe zit het eigenlijk met Samsung Cloud en One Drive, ik dacht eigenlijk dat Samsung Cloud niet meer bestond.

0 Likes
Dick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedenavond @Vero0201 ,

Ik denk dat je niet veel meer zult vinden in de Samsung Cloud. Is gestopt:

https://www.galaxyclub.nl/nieuws/reminder-samsung-cloud-opslag-en-synchronisatie-stopt-binnenkort/

signatureee
Groet, Dick

MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Vero0201, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt, we helpen je dan ook graag verder!

Je kan bij Samsung Notes ook kiezen om de notes met verschillende cloud diensten te synchroniseren, zowel via Microsoft OneNote als met Samsung Cloud. 

Voor een stukje extra bescherming hebben we ervoor gekozen om de 2 stapverificatie via je telefoon in te stellen, wel kan je nadat je dit hebt gedaan aangeven om bepaalde apparaten te herkennen en een stap over te slaan.

Notes Syncen.jpg

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Vero020
Pathfinder
Opties

Dank je. Ik heb idd met een laatste restje batterij net nog de notes kunnen synchroniseren met de Samsung cloud gelukkig, en was idd al tot de conclusie van OnnoJ gekomen. 

MartijnK er zou natuurlijk de optie moeten zijn om met andere gegevens te verifiëren voor als de telefoon stuk is. Een reserve emailadres, persoonlijke vragen, etc.

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Hoi @Vero020, goedemorgen.

Wat goed om te lezen dat de tip van @OnnoJ  je hierbij heeft geholpen. Uiteraard neem ik dit wel mee en zal ik dit intern doorzetten. 

Wel kan je ook op afstand inloggen op jouw telefoon om deze te back-uppen of te ontgrendelen, kijk hier voor meer informatie: Zoek mijn mobiel - Samsung

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Vero020
Pathfinder
Opties

Dank je. Ik had het zelf ook al ontdekt toen ik eenmaal online kon inloggen in de Cloud. 

En interessant, ga ik bekijken. 

Ik heb nog wel een andere vraag uit staan die me nog dwars zit omdat er nog meer niet back upte en de batterij inmiddels echt leeg is. Maar dat is meer een hardware vraag lijkt mij.