Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon van slag na update Android 10

(Onderwerp aangemaakt op: 10-01-2020 02:08 PM)
905 Weergaven
Annie24
First Poster
Opties

Nadat ik gisterochtend de update gedownload heb is mijn S10e helemaal van slag en ik blijk niet de enige te zijn als ik google mag geloven. Mijn internet via Chrome doet het 3 minuten en vervolgens krijg ik een foutmelding en kan ik niks meer. Er zijn 2 apps die niet meer werken wat door de beveiliging in de update komt. Dit zijn apps om in te loggen op de bank (BNG) waar ik op mijn werk mee werk. Hierdoor kan ik nu niet meer inloggen en moest ik gister onder de naam van mijn collega werken. Tevens maakt de telefoon een raar, trillend, hard geluid bij het aanzetten.

Foutmelding: /proc/self/net/dev: open failed: EACCES (Permission denied)

Gebeld naar samsung en die hadden dit nog nooit gehoord, terwijl de 1e hit op google al gelijk met dezelfde foutmelding komt. Oplossing: back up maken en terug naar fabrieksinstellingen hoop ik maar. Zo niet blij mee.

Ik lees hier wel meer klachten over de nieuwe update en vraag me af waarom die update dan in vredesnaam doorgevoerd blijft worden als er zoveel problemen bij optreden.

0 Likes
3 Antwoorden
KevinW
Samsung Members Star ★
Opties

Hoi Annie,

Die foutmelding lijkt me afkomstig van een niet gegeven machtiging om bij je bestanden te komen, terwijl de app zo geprogrammeerd is dat hij niet werkt zonder. Kun je onder Instellingen >> Apps >> [naam van app] >> Machtigingen controleren of de machtiging Opslag aan staat?

En is dit de foutmelding die je bij Chrome krijgt, of bij je werkapps? Als de problemen van Chrome niet hetzelfde zijn als die van je werkapps, kun je dan de niet genoemde foutmelding hier ook beschrijven?

Van het harde geluid dat je beschrijft heb ik ook nog niet gehoord. Hier zou je inderdaad eens een reset voor kunnen proberen. 

kevin-sig
0 Likes
LindaV86
First Poster
Opties

Ook mijn telefoon is van slag, met name de chromebrowser. die geeft bij mij 2 verschillende meldingen afwisselend van elkaar. de ene keer is er een netwerkwijziging gedetecteerd of er is een dns server fail. Tot nu toe de apps die ik het meest gebruik het gewoon.

Omdat ik dacht misschien ligt het aan chrome heb ik de mozilla firefox app gedownload dit ging een uurtje goed en daarna deed ie het ook niet meer. dezelfde meldingen als bij chrome. Nu heb ik de samsung internet in gebruik. benieuwd hoelang die het houd

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi Annie en Linda,

Hebben jullie toevallig de app Mediapanel op het toestel staan? Zo ja, kun je die eens verwijderen en het toestel opnieuw opstarten om te testen hoe het dan gaat? 

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.