Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Telefoon trilt steeds zonder melding

(Onderwerp aangemaakt op: 26-10-2024 08:35 PM)
24861 Weergaven
drejager
Student
Opties
Mijn telefoon trilt steeds kort als ik hem van schermbeveiliging afhaal. Dit is sinds de update die ik geïnstalleerd heb. Kan het niet vinden wat het is en apps als meldingsgeschiedenis geven niks aan. Ook in veiligemodes blijft hij trillen. Gaat om galaxy s24ultra
0 Likes
53 Antwoorden
drejager
Student
Opties
Waarmee
0 Likes
liniieee
First Poster
Opties
Mijn telefoon maakt steeds een geluidje
0 Likes
liniieee
First Poster
Opties
En ik weet niet hoe ik day moet uitzetten
0 Likes
Oplossing
Maurits71
Pioneer
Opties
Heb je een pasje met een chip achter je telefoon zitten? Zo ja, die weghalen. Of je nfc chip op de telefoon uitschakelen, kun je alleen geen beten doen met je telefoon. Heel irritant dat Samsung dit niet oplost.
liniieee
First Poster
Opties
Ja ik hen mij id er achter zitten
0 Likes
Alexh1502
First Poster
Opties
Ik heb hetzelfde probleem. Nfc uitzetten helpt niet.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Alexh1502,

Bedankt voor jouw bericht. Aangezien het bij jou ook gebeurt wanneer NFC uitstaat kunnen wij ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
jfekwjbcjsmq
First Poster
Opties
Mijn telefoon trilt steeds zonder dat ik ergens op klik en trilt stand staat ook niet aan als ik mijn telefoon aanzet en me code heb ingevoerd en in mijn telefoon zit begint het getril
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @jfekwjbcjsmq,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Ik kan begrijpen dat het heel erg irritant kan zijn wanneer je toestel zomaar gaat trillen.  Heb je ook passen achter jouw telefoon zitten en en heb je ook geprobeerd de NFC-chip uit te zetten?

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
poenanivet
First Poster
Opties
Ja ik had het zelfde probleem, ik had het oprecht 30 min lang en ik haalde mijn pas weg en het hielp🙏.