Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Tekst Notes gewijzigd, hoe terugdraaien?

(Onderwerp aangemaakt op: 22-06-2024 12:01 AM)
736 Weergaven
popjes
First Poster
Opties
Hi, ik heb denk ik per ongeluk alles in een notitie in Notes geselecteerd en ineens is mijn tekst verdwenen. Hoe kan ik verdwenen tekst weer terugkrijgen? 
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Dinges88,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Rechts boven de keyboard is een 'Ongedaan' maak knop (pijl naar links). Alleen dit heeft alleen effect op 1 handeling. Verder is er geen mogelijkheid om het te herstellen.

Hopelijk kan je de gegevens nog terugkrijgen. Wanneer je nog vragen hebt kan je ons gerust op de hoogte blijven houden.

Met groet,

Ajay  

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
3 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @popjes,

Bedankt voor jouw bericht. In Notes heb je ook een prullenbak. Open hiervoor de app ---> Klik op de 3 streepjes ---> Prullenbak. Wanneer je het daar ziet staan kan je erop klikken waardoor de notitie wordt geopend. Bovenin zie je de keuze om het te herstellen. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes
Dinges88
First Poster
Opties
Dag Ajay-A, ik heb hetzelfde probleem. Maar wat hier werd bedoeld is dat er tekst in een notitie is geselecteerd en per ongeluk verwijderd. Kan dat worden hersteld?
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Dinges88,

Bedankt voor jouw bericht hierover. Rechts boven de keyboard is een 'Ongedaan' maak knop (pijl naar links). Alleen dit heeft alleen effect op 1 handeling. Verder is er geen mogelijkheid om het te herstellen.

Hopelijk kan je de gegevens nog terugkrijgen. Wanneer je nog vragen hebt kan je ons gerust op de hoogte blijven houden.

Met groet,

Ajay  

Community Manager
0 Likes