Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Spraakopname in Notes - S25

(Onderwerp aangemaakt op: 21-03-2025 02:10 PM)
105 Weergaven
Members_V00jlSQ
First Poster
Opties

Als ik en nieuwe note open en via het + teken een spraakopname probeer te maken dan krijg ik de melding dat ik machtigingen moet toestaan bij instelingen. Als ik op instellingen klik, dan heb ik een machtiging gegeven voor de mircrofoon.  Toch blijft bij een nieuwe poging om een spraakopname te maken dezelfde melding komen.

Iemand een idee wat ik moet aanpassen?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi @Members_V00jlSQ 

Apart zeg. Als ik bij mij kijk heb ik Camera, Meldingen en Microfoon aanstaan onder Machtigingen.

Heb je de Samsung Notes app ook al volledig afgesloten en opnieuw gestart?
Of je S25 even opnieuw starten en kijken of het nu werkt.

Heb je in Samsung Notes eigen gemaakte notities staan en zo ja, worden die gesynchroniseerd met Samsung Cloud?

In Notes links 3 streepjes tikken, dan boven het tandwieltje (Instellingen Samsung Notes) en check of Synchroniseren met Samsung Cloud aangevinkt staat!

Hierdoor worden jouw notities veiliggesteld  in de Samsung Cloud (zeg maar een Back-up)

Als het opnieuw starten van Samsung Notes niet werkt (of herstarten telefoon en dan Samsung Notes starten) en je weet zeker dat Synchroniseren met Samsung Cloud aangevinkt is en de laatste synchronisatie is gelukt, zou ik even de Cache legen en Gegevens verwijderen van Samsung Notes.

Let wel, Samsung Notes is hierna alsof je het voor de allereerste keer opstart, dus leeg en bepaalde instellingen die je hebt gedaan, moet je weer opnieuw instellen! Er zal ook weer om Machtigingen worden gevraagd.
Je bestaande Notities haal je terug via Synchroniseren in Samsung Cloud weer te activeren.

Instellingen > Apps > Samsung Notes > Opslag en tik dan onderaan op Cache legen en Gegevens wissen.

Laat je weten of het zo lukt?

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: Z Fold7, Watch Ultra, Galaxy Ring, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 Antwoord
Oplossing
mollie319
Big Cheese
Opties

Hoi @Members_V00jlSQ 

Apart zeg. Als ik bij mij kijk heb ik Camera, Meldingen en Microfoon aanstaan onder Machtigingen.

Heb je de Samsung Notes app ook al volledig afgesloten en opnieuw gestart?
Of je S25 even opnieuw starten en kijken of het nu werkt.

Heb je in Samsung Notes eigen gemaakte notities staan en zo ja, worden die gesynchroniseerd met Samsung Cloud?

In Notes links 3 streepjes tikken, dan boven het tandwieltje (Instellingen Samsung Notes) en check of Synchroniseren met Samsung Cloud aangevinkt staat!

Hierdoor worden jouw notities veiliggesteld  in de Samsung Cloud (zeg maar een Back-up)

Als het opnieuw starten van Samsung Notes niet werkt (of herstarten telefoon en dan Samsung Notes starten) en je weet zeker dat Synchroniseren met Samsung Cloud aangevinkt is en de laatste synchronisatie is gelukt, zou ik even de Cache legen en Gegevens verwijderen van Samsung Notes.

Let wel, Samsung Notes is hierna alsof je het voor de allereerste keer opstart, dus leeg en bepaalde instellingen die je hebt gedaan, moet je weer opnieuw instellen! Er zal ook weer om Machtigingen worden gevraagd.
Je bestaande Notities haal je terug via Synchroniseren in Samsung Cloud weer te activeren.

Instellingen > Apps > Samsung Notes > Opslag en tik dan onderaan op Cache legen en Gegevens wissen.

Laat je weten of het zo lukt?

Peace & Β ωild!
In This Galaxy, On My Galaxy and Beyond!
Alledaags: Z Fold7, Watch Ultra, Galaxy Ring, Buds3 Pro, SmartTags2
Familie: Z Fold5, Watch7, Tab S9, Buds3 Pro