Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

SPONTANE AlARMMELDING OP GALAXY A32

(Onderwerp aangemaakt op: 29-02-2024 12:23 PM)
170 Weergaven
Pé Derks
First Poster
Opties

Sinds enkele dagen krijg ik spontane alarmmeldingen op mijn telefoon. Ik weet niet waar die vandaan komen en kan ze dus ook niet uitzetten. Ook "muten" van de telefoon werkt niet. Moet de telefoon helemaal uit zetten.
Vooral in een stille omgeving natuurlijk erg irritant.
Wel recent nieuwe update geïnstalleerd:
Versie One UI:5.1
Versie: A325FXXS7DXA2 /A325FOXM7DXA2 / A325FXXS7DXA2

Wat gebeurt hier????

0 Likes
6 Antwoorden
OnnoJ
Black Belt 
Opties
Op zich komen alarmen altijd door , ook wanneer toestel is gemute...

Komen de alarmen op regelmatige tijden?
Heb je in de klok-app zeker gesteld dat er geen alarm is ingesteld?
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Pé Derks,

 

Bedankt voor jouw bericht. Is het ondertussen opgelost? Zo nee, heb je ook een soft reset geprobeerd en gekeken bij alarms?

 

Met groet,

Ajay 

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Vervelend
First Poster
Opties
Ik heb ook elke ochtend om 08.30 alarm, spontaan. Geen alarmen ingesteld. Galaxy M20
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Vervelend,

 

Bedankt voor jouw bericht. Wanneer alles up-to-date is en de issue er nog steeds raad ik aan om de cache te legen van Klok app. Ga naar Instellignen ---> Apps ---> Klok ---> Opslag ---> Cache legen. Wanneer dit niet helpt raden we aan om jouw A32 op te starten in Veilige modus. Hierdoor worden alle 3de partij apps uitgeschakeld. Selecteer de aan/uit-toets boven het controle paneel en houd nu de knop voor Uitschakelen vast tot je de optie ziet voor Veilige Stand. Tik op Veilige Stand en je telefoon start vervolgens opnieuw op in de Veilige Modus. Met de Veilige Modus start je het toestel op zonder geïnstalleerde apps van derden, het toestel start dan uitsluitend met standaard applicaties op. 
Laat weten of het lukt.

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes
Vervelend
First Poster
Opties
Cache leegmaken helpt niet. De rest is te moeilijk voor me.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor jouw reactie Vervelend,

 

Wij kunnen op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

 

Met groet,

Ajay

Community-moderators-signature-jan24-reveal-800x200
0 Likes