op 04-01-2023 03:00 PM
Al ruim 2 jaar zeer tevreden met mijn Samsung The Frame. Echter, sinds enige tijd kan ik geen eigen foto's meer uploaden in de Samsung Smartthings-app, waardoor wij nu al tijden stompzinnige afbeeldingen van een zebra of giraffe aan de muur hebben hangen. Ben nu ruim 2 maanden aan het bellen met Samsung, maar word constant van het kastje naar de muur gestuurd. Medewerkers op Customer support hebben geen flauw idee waar ik het over heb, het feit dat ik een I-phone heb zou wel eens de oorzaak van het probleem kunnen zijn, er wordt druk gewerkt aan een update, bla bla bla... Maar uiteindelijk gebeurt er al maanden helemaal niets!!! Sterker nog: Bij de onlangs uitgebrachte update heeft men dit probleem gewoon links laten liggen. Het is toch Samsung-onwaardig dat er geen oplossing komt voor een probleem waar talloze mensen sinds een paar maanden tegenaan lopen. Zelf overweeg ik het probleem onder de aandacht te brengen via bijvoorbeeld een consumentenprogramma op TV, misschien dat dat helpt. Want wees nou eerlijk, wat is er nou leuk aan een Samsung The Frame als de belangrijkste functie niet werkt?
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 24-01-2023 10:02 AM
Goeiemorgen Martijn,
Vorige week zag ik min of meer per ongeluk dat er weer een update was van de Smartthings-app. Ik heb deze geinstalleerd, alles werkt nu naar behoren.
op 04-01-2023 07:05 PM
op 04-01-2023 09:35 PM
Goeienavond Patrick,
op 04-01-2023 09:41 PM
op 09-01-2023 03:05 PM
Hallo Patrick,
Heb je advies opgevolgd en een poging ondernomen met een Samsung toestel. Onderstaand het resultaat..
Het begint zo langzamerhand een tamelijk ongeloofwaardig verhaal te worden vind je ook niet..?
Misschien is het nu tijd om daadwerkelijk met oplossingen te komen.
09-01-2023 03:07 PM - bewerkt 09-01-2023 03:07 PM
op 09-01-2023 07:45 PM
Het is een Samsung A42 5G, aangeschaft via Vodafone, het account staat op Nederland. Lijkt me niet zoveel mis mee..
op 11-01-2023 09:10 AM
Goeiemorgen Martijn,
Bij ons ook een probleem met het toevoegen van eigen foto’s. In de app is de functie “Uw foto’s toevoegen” niet beschikbaar. Wanneer ik wil uploaden via “mijn verzameling” krijg ik alleen een draaiend wieltje in een grijs vlak te zien. Wij hebben het idee dat de problemen zijn ontstaan na een reset die bij hulp op afstand door jullie is uitgevoerd. Al met al talloze malen met Support gebeld, en via de community contact gehad, maar nu reeds 4 maanden in afwachting van een oplossing..
ik denk dat ik namens vele, wanhopige gebruikers spreek wanneer ik zeg:
ALSTUBLIEFT SAMSUNG, LOS HET HÉÉL SNEL OP!!!
op 11-01-2023 04:28 PM
Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.
Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.
op 24-01-2023 10:02 AM
Goeiemorgen Martijn,
Vorige week zag ik min of meer per ongeluk dat er weer een update was van de Smartthings-app. Ik heb deze geinstalleerd, alles werkt nu naar behoren.