Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Smartthings-app functioneert niet

(Onderwerp aangemaakt op: 04-01-2023 03:00 PM)
525 Weergaven
hjfraneker
Journeyman
Opties

Al ruim 2 jaar zeer tevreden met mijn Samsung The Frame. Echter, sinds enige tijd kan ik geen eigen foto's meer uploaden in de Samsung Smartthings-app, waardoor wij nu al tijden stompzinnige afbeeldingen van een zebra of giraffe aan de muur hebben hangen. Ben nu ruim 2 maanden aan het bellen met Samsung, maar word constant van het kastje naar de muur gestuurd. Medewerkers op Customer support hebben geen flauw idee waar ik het over heb, het feit dat ik een I-phone heb zou wel eens de oorzaak van het probleem kunnen zijn, er wordt druk gewerkt aan een update, bla bla bla... Maar uiteindelijk gebeurt er al maanden helemaal niets!!! Sterker nog: Bij de onlangs uitgebrachte update heeft men dit probleem gewoon links laten liggen. Het is toch Samsung-onwaardig dat er geen oplossing komt voor een probleem waar talloze mensen sinds een paar maanden tegenaan lopen. Zelf overweeg ik het probleem onder de aandacht te brengen via bijvoorbeeld een consumentenprogramma op TV, misschien dat dat helpt. Want wees nou eerlijk, wat is er nou leuk aan een Samsung The Frame als de belangrijkste functie niet werkt?

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
hjfraneker
Journeyman
Opties

Goeiemorgen Martijn,

Vorige week zag ik min of meer per ongeluk dat er weer een update was van de Smartthings-app. Ik heb deze geinstalleerd, alles werkt nu naar behoren.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 Antwoorden
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedenavond,

Ik ken ook iemand die een Iphone heeft en daar werkt het 9 van de 10 keer ook niet. Vergeet niet dat Samsung en Apple concurrenten zijn. Ik denk dat je een keuze zult moeten maken. Of alles van Samsung, telefoon en TV. Of met een combinatie zitten die nu niet werkt, misschien ooit wel en dan na een update weer niet.. je weet het maar nooit als je merken gaat mixen.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
hjfraneker
Journeyman
Opties

Goeienavond Patrick,

Dank voor je reactie!
Verbazingwekkend, hier vind ik in geen enkele brochure en op geen enkele website van Samsung iets van terug..
Goed standpunt ook, als je een The Frame koopt zorgen wij er na enige tijd voor dat ie niet meer werkt als je geen Samsung telefoon aanschaft.
Als dit inderdaad de policy van Samsung is, dan is de keuze waar je het over hebt heel snel gemaakt.
Ik ben overigens heel benieuwd wat de consumentenorganisaties hiervan gaan vinden, maar dat zal snel genoeg duidelijk worden.
Ik begrijp dat ik in ieder geval niet op een oplossing van Samsung hoef te rekenen
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Nouja dat zei ik niet😉 Ze doen heus wel hun best om het werkend te krijgen. Maar je weet nooit wat er achter de schermen gebeurd he. Apple zou ook best voor updates kunnen zorgen waardoor de app niet goed werkt. Ik heb nooit gezegd dat dit een policy van Samsung is enkel dat het concurenten zijn en dat je er dus nooit zeker van werkt wanneer en of het goed samenwerkt.

Ik bedoelde te zeggen dat je voor een optimale samenwerking tussen producten het beste bij 1 merk kunt blijven. Dus als je een Frame TV hebt en hiervan geniet zou je een goedkope Samsung erbij kunnen kopen. Hoeft helemaal geen high end te zijn. Een goedkope A serie bijvoorbeeld.
hjfraneker
Journeyman
Opties

Hallo Patrick,

Heb je advies opgevolgd en een poging ondernomen met een Samsung toestel. Onderstaand het resultaat..

IMG_3246.jpg

Het begint zo langzamerhand een tamelijk ongeloofwaardig verhaal te worden vind je ook niet..?

Misschien is het nu tijd om daadwerkelijk met oplossingen te komen.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
In welke regio staat je Samsung account dan? En welke samsung telefoon heb je? Waar gekocht?
hjfraneker
Journeyman
Opties

Het is een Samsung A42 5G, aangeschaft via Vodafone, het account staat op Nederland. Lijkt me niet zoveel mis mee..

0 Likes
hjfraneker
Journeyman
Opties

Goeiemorgen Martijn,

Bij ons ook een probleem met het toevoegen van eigen foto’s. In de app is de functie “Uw foto’s toevoegen” niet beschikbaar. Wanneer ik wil uploaden via “mijn verzameling” krijg ik alleen een draaiend wieltje in een grijs vlak te zien. Wij hebben het idee dat de problemen zijn ontstaan na een reset die bij hulp op afstand door jullie is uitgevoerd. Al met al talloze malen met Support gebeld, en via de community contact gehad, maar nu reeds 4 maanden in afwachting van een oplossing.. 

ik denk dat ik namens vele, wanhopige gebruikers spreek wanneer ik zeg:

ALSTUBLIEFT SAMSUNG, LOS HET HÉÉL SNEL OP!!!

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Om na te gaan of dit met een update van uit ons kan worden opgelost, kan je het beste een foutrapport indienen via de Samsung Members-app. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Via onze Samsung Members-app kun je een foutrapport indienen. Open de Samsung Members-app en kies voor Ondersteuning, scroll je dan iets naar beneden dan zie staan Foutrapporten.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes
Oplossing
hjfraneker
Journeyman
Opties

Goeiemorgen Martijn,

Vorige week zag ik min of meer per ongeluk dat er weer een update was van de Smartthings-app. Ik heb deze geinstalleerd, alles werkt nu naar behoren.