Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Smart view problemen

(Onderwerp aangemaakt op: 02-03-2023 01:38 AM)
698 Weergaven
bads23ultra
Student
Opties
Ik heb een nieuwe s23ultra gekocht . Ik wil gebruik maken van smart view het lukt meestal niet.
Via mijn oude s21ultra gaat het prima .
Ik heb alles geprobeerd meerdere keren fout melding gerapporteerd. Nix geholpen ... zonde...

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @bads23ultra, goedemorgen. 

Is jouw nieuwe telefoon verder ook up-2-date? Met welk scherm wil je het beeld delen? Zie je deze wel staan in de lijst met apparaten? Welke melding krijg je te zien? En zijn zowel het scherm als je telefoon ook verbonden met hetzelfde Wi-Fi netwerk?

Groeten,

Martijn

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Thunderracing,

Bedankt voor jouw bericht. De services van Smart View zijn in 2020 gestopt. Op oudere modellen waarop het is geïnstalleerd zou het nog moeten werken maar niet of wisselvallig op nieuwere modellen. Heb je ook geprobeerd gebruik te maken van de casting opties in de apps die je wilt streamen en/of gebruik maken van de Google Home app. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
8 Antwoorden
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Meestal niet?
Kun je iets meer info geven over wanneer het probleem zich voordoet?

bads23ultra
Student
Opties
Ik bedoel met meestal niet omdat het 1 keertje is gelukt om verbinding te maken met de tv . In bijlage is de versie nr van mijn gsm en de 2de foto is van de oude telefoon ( s21ultra) waar het gemakkelijk gaat om de gsm te spiegelen met de tv Screenshot_20230302_232935_Smart View.jpg20230228_184904_1000047753_1677606548.jpg
0 Likes
Moootje
Samsung Members Star ★★
Opties

Kun je eens op jet toestel naar dit menu gaan en op de 3 puntjes klikken en onder labs het vinkje aanzetten?

Oplossing
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @bads23ultra, goedemorgen. 

Is jouw nieuwe telefoon verder ook up-2-date? Met welk scherm wil je het beeld delen? Zie je deze wel staan in de lijst met apparaten? Welke melding krijg je te zien? En zijn zowel het scherm als je telefoon ook verbonden met hetzelfde Wi-Fi netwerk?

Groeten,

Martijn

0 Likes
Members_3n83d6t
First Poster
Opties

Ik heb hetzelfde probleem ondervonden. Eerder startte smart view automatisch als je je tv toestel selecteerde om te casten. Sinds kort start smart view als een app en moet je tig handelingen doen zoals kiezen voor volledig scherm en/of gesplitste weergave. Absoluut geen vooruitgang. Heb mijn oude Chrome cast weer geïnstalleerd. Werkt meteen en perfect 

0 Likes
MartijnK
MegaStar
Opties

Via onze Samsung Members-app kun je ook een foutrapport indienen. Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan een log van jouw telefoon en krijgen hier een beter beeld van. Hiermee kunnen zij dit verder onderzoeken en nagaan of dit met een update kan worden opgelost, Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold 😇

Goed weekend alvast en groeten,

Martijn

0 Likes
Thunderracing
First Poster
Opties
Ik kan ook niet streamen met me s23ultra.
Met me oude s21 ultra ging dat altijd
0 Likes
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Thunderracing,

Bedankt voor jouw bericht. De services van Smart View zijn in 2020 gestopt. Op oudere modellen waarop het is geïnstalleerd zou het nog moeten werken maar niet of wisselvallig op nieuwere modellen. Heb je ook geprobeerd gebruik te maken van de casting opties in de apps die je wilt streamen en/of gebruik maken van de Google Home app. Laat weten of het lukt.

Met groet,

Ajay 

Community Manager
0 Likes