Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

slimme suggesties widget

(Onderwerp aangemaakt op: 22-06-2023 11:28 PM)
545 Weergaven
skeebs
Voyager
Opties
Is het mogelijk om alleen de aanbevolen apps te laten weergeven en dus niet suggesties voor acties of muziek? 

voorbeeld als foto toegevoegd, de rijtje apps is wat graag altijd zou willen zien, en zoals je ziet werken de andere suggesties op deze formaat widget niet zo "mooi". misschien heeft iemand er meer verstand van dan ik? 😁 ik weet dat het veranderd zodra ik op de 3 sterretjes klik. maar dat is niet mijn vraag dus haha.

image

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag!

Je kan via de Samsung Members App > Ondersteuning > Feedback verzenden over deze widget. Wellicht dat de ontwikkelaars hier wat mee kunnen doen😁 Voor dit soort dingen is het heel belangrijk om altijd feedback te sturen. Hoe meer gebruikers feedback sturen hoe beter de ontwikkelaars de interface en alle features kunnen optimaliseren voor ons.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties

Welke mobiel gebruik je? Ik heb S22+ en de Smart Suggestions-widget is 4x2 groot. De voorgestelde apps en acties passen goed in 4x2-formaat.

Screenshot_20230623_071318_One UI Home.jpg

Nu, wat betreft jouw vraag, ik denk niet dat het mogelijk is om aanbevolen acties uit te sluiten en alleen aanbevolen apps in de widget weer te geven, aangezien dit allemaal wordt aangestuurd door AI.

Je weet welke apps je regelmatig gebruikt. Je kunt ze toevoegen aan het Apps Edge-paneel of de apps die je regelmatig gebruikt toevoegen aan het startscherm, en op deze manier kunt je het gebruik van de Smart Suggestions-widget overslaan.

skeebs
Voyager
Opties
Ja precies. helaas dan..

de widget is evengoed verstelbaar in grootte dus hoopte op die optie, ik gebruik one hand operation+ dus edge vensters vind ik daar persoonlijk niet echt lekker bij passen haha. thanks!Screenshot_20230623_072531_One UI Home.jpg
skeebs
Voyager
Opties
(ik gebruik trouwens de s23 ultra!)
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemiddag!

Je kan via de Samsung Members App > Ondersteuning > Feedback verzenden over deze widget. Wellicht dat de ontwikkelaars hier wat mee kunnen doen😁 Voor dit soort dingen is het heel belangrijk om altijd feedback te sturen. Hoe meer gebruikers feedback sturen hoe beter de ontwikkelaars de interface en alle features kunnen optimaliseren voor ons.
skeebs
Voyager
Opties
zal het suggereren 👍 top idee
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Dat is ook het enige wat we kunnen doen als consument. Toen ik in Zuid Korea was met Samsung spraken we mensen die software ontwikkelen voor Samsung en hun zeiden ook dat ze feedback nodig hebben van de communities. Op basis van de feedback die zij ontvangen verbeteren zij onze gebruikerservaring door middel van updates en nieuwe software.

Hetzelfde met Bugs. Als er veel foutrapporten worden verstuurd over 1 bepaald iets dan wordt het uiteraard onderzocht. Veel mensen realiseren zich helaas nog niet hoe belangrijk foutrapporten en feedback zijn. Het voelt vaak alsof er niks met je feedback of foutrapporten wordt gedaan maar dat is verre van waar.

Fijne dag nog !
skeebs
Voyager
Opties
fijn bericht! erg handig om te weten. Jij ook een fijne dag 🙋
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Als je nog verdere vragen hebt stel ze he😁 Je kan altijd topics aanmaken en dan worden ze snel beantwoord door onze Experts😇