Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Wallet in Benelux?

(Onderwerp aangemaakt op: 20-09-2024 11:05 AM)
354 Weergaven
chboodts
Pioneer
Opties
Samsung Wallet (Digital Key) is niet beschikbaar in Benelux zodat ik mijn Samsung smartphone ook niet als digital key kan gebruiken 😔, terwijl dat met mijn vorige (Google Pixel) wél ging. 

Iemand enig idee wanneer deze week beschikbaar zal zijn in Benelux?
0 Likes
128 Antwoorden
sjaakvanmeel59
Journeyman
Opties
Met de laatste update van mijn samsung s23 vandaag werkt de de digitale key in de samsung wallet, deze is voor Nederland niet te downloaden in de playstore maar wel in de Galaxy store. Bij het 1e keer openen moet je een land ingeven kies dan Duitsland want Nederland is de wallet officiël nog niet beschikbaar. Let op je Gsm moet wel de laatste update al hebben ontvangen.
0 Likes
Frankrox
First Poster
Opties
Dank voor de info. Hier op mijn s23ultra werkt dit nu niet. Telefoon nog steeds incompatible. Duitsland ingegeven. Welke laatste update/laatste versie bedoel je?
0 Likes
sjaakvanmeel59
Journeyman
Opties
Je ziet dan achter digitale sleutels, auto's staan. Mss nu laatste update ff wallet opnieuw installeren 1726736658119_1726736658107_0.jpg1726736724014_1726736724005_0.jpg
0 Likes
Frankrox
First Poster
Opties
Helaas, staat er niet bij en heb ook de patch van 1 augustus. Ik heb wel de s23 ultra, dat is dan het enige verschil. Of heb jij behalve regio in samsung wallet nog ergens anders taal/regio aangepast?
0 Likes
sjaakvanmeel59
Journeyman
Opties
Nee mijn oude software was ook met beveiligingspatch van 1 aug, maar kon vandaag zelf nieuwe software ophalen door op zoeken naar nieuwe software en voila het werkte. Verder niets gedaan alleen wallet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd na software update.
Kijk eens of bij deze softwaregegevens iets anders is, deze heb ik vandaag geïnstalleerd 1726744592521_1726744592510_0.jpg1726744635800.jpg
0 Likes
CW_BMW
Apprentice
Opties
Het gaat om update van telefoon naar One UI versie 6.1, Android versie 14. Kan zijn dat die nog niet beschikbaar is voor alle modelvarianten.

Dan Samsung Wallet installeren/updaten via Galaxy store. Bij eerste keer opstarten van Samsung Wallet, kies je Duitsland. Vervolgens kun je Digital Keys toevoegen.

Bij mij gaf BMW app de eerste poging ook aan dat het nog incompatibel was, maar bij de tweede poging lukte het wel. Aan het einde van installatie leek er ook weer iets mis te gaan, maar uiteindelijk zat de Digital Key toch in de Samsung Wallet. Het proces verloopt dus niet vlekkeloos, maar dat heb ik wel meer gelezen over het aanmaken van Digital Keys.
0 Likes
sjaakvanmeel59
Journeyman
Opties
Bij mij stond er gisteren ook nog 6.1 versie 14 en werkte niet toen zelf software zoeken gedaan op gsm en kreeg een update maar ook 6.1 versie 14 maar daarna werkte het wel.
0 Likes
Solbean
First Poster
Opties

Een tijdje geleden heb ik het werkend gekregen door mijn CSC-code te wijzigen naar Groot-Brittannië. Als je toestel is ingesteld op EUX/EUX/EUX, werkt het niet, maar wanneer je het bijvoorbeeld verandert naar BTE/EUX/EUX, werkt het wel. Voor Duitsland bestaat ook een specifieke code, afhankelijk van waar je je toestel hebt aangeschaft.

Tot nu toe heb ik geen nadelen ondervonden van deze wijziging. Wel moest ik mijn netwerkconfiguratie handmatig opnieuw instellen, maar dat was het enige.

Je kunt de huidige versie van je toestel controleren via InstellingenOver telefoonSoftware-informatieServiceprovider-softwareversie.

Hoe je je CSC-code moet wijzigen, is eenvoudig te vinden via diverse forums of YouTube-video's.

0 Likes
Frankrox
First Poster
Opties

Hier werkt het ondertussen ook volgens deze manier! Bedankt!

0 Likes