Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung Wallet in Benelux?

(Onderwerp aangemaakt op: 02-07-2024 04:31 PM)
225 Weergaven
chboodts
Pioneer
Opties
Samsung Wallet (Digital Key) is niet beschikbaar in Benelux zodat ik mijn Samsung smartphone ook niet als digital key kan gebruiken 😔, terwijl dat met mijn vorige (Google Pixel) wél ging. 

Iemand enig idee wanneer deze week beschikbaar zal zijn in Benelux?
0 Likes
128 Antwoorden
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Eagle-Nest,

Voorlopig komt de Samsung Wallet niet naar de Benelux. Wanneer er daar geen animo voor is, bij o.a. Nederlandse banken, beperkt dit ook ons om het uit te breiden naar de Benelux.  Door het succes van Google pay in de Benelux en dat de functies van de bankapps van banken steeds meer worden uitgebreid is de kans klein dat dit nog wordt uitgebreid naar de Benelux. Daarom raden we aan om een foutrapport hierover in te schieten via de Samsung Members-app zodat jouw klacht intern in ieder geval hierover bekend is. Het kan ook helpen jouw klacht hierover bekend te maken bij de auto fabrikant en zoals al eerder vermeldt; De Appmaker is verantwoordelijk voor het onderhouden van hun app/service en eventuele comptabiliteit met meerdere toestellen en regio's. Ik hoop je voldoende te hebben geïnformeerd. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
123jarno
Pathfinder
Opties

En weer dat zelfde antwoord maak fout rapport en in andere bedrijven schuiven ik hoop echt dat jullie markt aandeel -50% gaat doen om zo maar keer te voelen zodat er van jullie kant iets gaat gebeuren

0 Likes
123jarno
Pathfinder
Opties

Klinkt elke keer weer meer geloof waardige 🤔 eerst is het bmw die niet zou doen nu is het de banken maar even kort een bank heeft niks te maken met een bmw auto key

@Ajay-A @chboodts  wat denk jij er over volgens smij gewoon smoes na smoes

0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo 123jarno,

Zoals eerder gemeld, wanneer er weinig animo voor is heeft het invloed met de keuze om de betreffende service naar de Benelux te brengen en de steun o.a. banken vormen een groot animo. We hopen voor bedrijven die het wel implementeren bij hun service zo snel mogelijk een alternatief wordt aangeboden. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Salehi
Journeyman
Opties

Ontzettend triest dat na 2 jaar Samsung Wallet nog steeds niet in Nederland verkrijgbaar is.
Daardoor kan ik simpelweg mijn S24+ niet gebruiken als BMW digital key.
Samsung zou zich moeten schamen.

Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Salehi,

Bedankt voor jouw bericht en feedback hierover. Had je ook jouw dealer of BMW direct hierover gecontacteerd?

Had je daarnaast ook een foutrapport ingediend via de Samsung Members-app?  Mijn collega's van de R&D afdeling ontvangen dan ook een log van jouw telefoon en krijgen hier dan een beter beeld van. Wanneer dit met een update kan worden opgelost zal deze ook zo snel mogelijk worden uitgerold.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
123jarno
Pathfinder
Opties

Ja geloof je zelf dan krijg je het zelfde antwoord samsung wallet komt niet in Benelux en bmw geeft zelf aan te ondersteunen smoesen zijn het

0 Likes
mbro
Journeyman
Opties
He-le-maal eens! Samsung, dit is echt triest!! Waar blijft jullie service? En waar blijft een concrete update over jullie plannen??
0 Likes
123jarno
Pathfinder
Opties

1000044268.jpg

 wou samsung in 4 uur 2 verschillende mails met de zelfde context terwijl nederland gewoon ondersteund is  zie hier onder screenshot

1000044264.jpg

1000044269.jpg

J_DW
Apprentice
Opties

En we blijven wachten tot samsung wallet uitgebracht wordt in Benelux, wat in alle buurlanden wel lukt blijkt hier te moeilijk. Zet het gewoon open zodat we de key feature eindelijk kunnen gebruiken