Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung repair dienst contacteren?

(Onderwerp aangemaakt op: 27-11-2019 10:24 AM)
1038 Weergaven
Yasin3
Journeyman
Opties

Beste Mijn 2de smartphone een samsung a50 wou niet meer opstarten. Ik meld deze aan bij de 24uur service van samsung voor 24.95eur is de smartphone normaal binnen 24uur gemaakt en terug geleverd. Ik heb deze maandag aangemeld diezelfde avond zijn ze van dynalogic de a50 komen halen. Ik heb dinsdag een mail gekregen dat hij gemaakt was en tussen 8u en 17u terug ging ontvangen. Dit is dus niet gebeurt ik probeer contactgegevens te vinden naar dynalogic is het bellen aan 45ct per minuut en de telefoonnummer van samsung bestaat niet de 0889090100. Weet iemand wat ik kan doen en normaal moet ik mijn geld ook terugkrijgen omdat we nu aan  meer dan 40 u zitten. 

Mvg

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Yasin3,

 

Je kunt ook via hier contact met Samsung opnemen. Heb je een iRMA-nummer? Dan stuur ik dit topic voor je door zodat iemand van Samsung met je mee kan kijken wat er mis is gegaan, en natuurlijk belangrijker, dit voor je oplossen.

 

Als je liever belt: het telefoonnummer 088-9090100 is wel correct en is het telefoonnummer voor Nederland. Als je in België woont, is het telefoonnummer 02 201 2418 (lokaal tarief).

 

Maar ook via deze weg kun je uiteraard geholpen worden!


kevin-sig

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
Oplossing
Yasin3
Journeyman
Opties

Ik heb Samsung gecontacteerd en ze gingen het bedrag terugstorten. Na doorsturen van bewijs. De a50 komt vanavond normaal aan.

Deze is dan opgelost thx @KevinW 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
4 Antwoorden
Oplossing
KevinW
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi @Yasin3,

 

Je kunt ook via hier contact met Samsung opnemen. Heb je een iRMA-nummer? Dan stuur ik dit topic voor je door zodat iemand van Samsung met je mee kan kijken wat er mis is gegaan, en natuurlijk belangrijker, dit voor je oplossen.

 

Als je liever belt: het telefoonnummer 088-9090100 is wel correct en is het telefoonnummer voor Nederland. Als je in België woont, is het telefoonnummer 02 201 2418 (lokaal tarief).

 

Maar ook via deze weg kun je uiteraard geholpen worden!


kevin-sig
0 Likes
Yasin3
Journeyman
Opties

Hey @KevinW  thx voor je antwoord de t&t nr is 18663RZiRMADRSA16336202 .

Mvg

0 Likes
Yasin3
Journeyman
Opties

Ik heb net telefoon gekregen van dynalogic dat er iets is misgegaan met de levering van mijn a50. Ik krijg hem morgen terug 86uur later. Weet iemand waar ik moet zijn om mijn geld terug te innen? Die ik heb betaald om mijn a50 binnen 24 uur gerepareerd  terug te krijgen

0 Likes
Oplossing
Yasin3
Journeyman
Opties

Ik heb Samsung gecontacteerd en ze gingen het bedrag terugstorten. Na doorsturen van bewijs. De a50 komt vanavond normaal aan.

Deze is dan opgelost thx @KevinW 

0 Likes