Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung agenda: prive modus verdwenen

(Onderwerp aangemaakt op: 02-04-2020 12:10 PM)
376 Weergaven
MjK
First Poster
Opties

Op de A50 kan ik een afspraak in de Samsung agenda delen met werk agenda van mijn vriend. Maar ik kan deze niet meer op prive zetten. Hierdoor kunnen zijn collega ook de afspraak zien. Op mijn vorige telefoon kon dit wel. Zie ik iets over het hoofd?

0 Likes
3 Antwoorden
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @MjK,

Ik kan eventueel een meekijkafspraak voor je inplannen, dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na om te kijken waar het mis gaat. Maar ik kan niet beloven dat je notities teruggehaald kunnen worden.

Als dat je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt.

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.

Let me know! 

rsz-846676
0 Likes
ChiropteraMHz
First Poster
Opties

Ha 

0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @ChiropteraMHz,

Voor jou geldt hetzelfde, er kan het beste een collega meekijken. Dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na om te kijken waar het mis gaat. Maar ik kan niet beloven dat je notities teruggehaald kunnen worden.

Als dat je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt.

We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.

Let me know! 

rsz-846676
0 Likes