op 02-04-2020 12:10 PM
Op de A50 kan ik een afspraak in de Samsung agenda delen met werk agenda van mijn vriend. Maar ik kan deze niet meer op prive zetten. Hierdoor kunnen zijn collega ook de afspraak zien. Op mijn vorige telefoon kon dit wel. Zie ik iets over het hoofd?
op 03-04-2020 02:13 PM
Hi @MjK,
Ik kan eventueel een meekijkafspraak voor je inplannen, dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na om te kijken waar het mis gaat. Maar ik kan niet beloven dat je notities teruggehaald kunnen worden.
Als dat je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt.
We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.
Let me know!
op 05-06-2020 09:46 AM
Ha BruceH,
Heb jij @MjK hiermee kunnen helpen? Ik kan namelijk met mijn Samsung agenda-app op de A70 ook geen privé afspraken meer maken. Op eerdere telefoons kon ik bij 'zichtbaarheid' kiezen voor bezet, beschikbaar of privé. Helaas zie ik heel 'zichtbaarheid' niet meer op de A70.
Google agenda biedt deze optie wel, maar ik werk liever met de standaard app van Samsung i.v.m. de vormgeving en widgets.
Thanks alvast!
op 05-06-2020 04:18 PM
Hi @ChiropteraMHz,
Voor jou geldt hetzelfde, er kan het beste een collega meekijken. Dan loopt een collega van mij op afstand de instellingen met je na om te kijken waar het mis gaat. Maar ik kan niet beloven dat je notities teruggehaald kunnen worden.
Als dat je wat lijkt, kun je mij een privébericht sturen met jouw contactgegevens en een datum en tijdvak dat schikt.
We werken in tijdvakken van 2 uur, dus van 8-10, 10-12, 12-2, 2-4, 4-6, het laatste tijdvak is van 6-9.
Let me know!