Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samsung agenda: gegevens weg

(Onderwerp aangemaakt op: 06-06-2025 12:27 PM)
125 Weergaven
First Poster
Opties

Hoe bekom ik mijn agenda gegevens en wieger terug op mijn A56 Samsung Telefoon en waarom is deze plots verwijderd de gegeven van mij op mijn telefoon, hoe kunnen jullie Samsung dit voor mij oplossen,er staan belangrijk informatie op,die ik zerer snel moetvterug hebben,stond aleen op mijn telefoon.,gegroet

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Avatar1973,

Dat is inderdaad erg bijzonder. Ik help je graag! Kan je controleren of jouw account we geselecteerd is en/of agenda punten zijn geselecteerd? Om dit te controleren, open hiervoor de app, klik linksboven op de 3 streepjes en controleer hier of de account(s) en agendapunten zijn geselecteerd.

Wanneer je de gegevens toch niet ziet, kunnen wij ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Avatar1973,

Dat is inderdaad erg bijzonder. Ik help je graag! Kan je controleren of jouw account we geselecteerd is en/of agenda punten zijn geselecteerd? Om dit te controleren, open hiervoor de app, klik linksboven op de 3 streepjes en controleer hier of de account(s) en agendapunten zijn geselecteerd.

Wanneer je de gegevens toch niet ziet, kunnen wij ook op afstand dan met je meekijken door middel van onze "Hulp op Afstand" service. Wanneer je een afspraak maakt voor een Hulp op Afstand-sessie dan kan mijn collega de instellingen na lopen en daar waar nodig een aanpassing doen. Kijk hier voor meer informatie: https://bit.ly/2OhhbuU

Je kan ons gerust laten weten of het zo lukt.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes