Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voorΒ 
Zoek in plaats daarvan naarΒ 
Bedoelde u:Β 

Oorspronkelijke onderwerp:

Samen bundelen we onze krachten om de Global Goals te halen!

(Onderwerp aangemaakt op: 24-08-2019 01:30 PM)
3362 Weergaven
KevinW
Samsung Members Star β˜…
Opties

Tijdens de aankondiging van de Galaxy Note 10 en Galaxy Note 10+ is ook de Samsung Global Goals app aangekondigd. Deze week is de app officieel gelanceerd en kunnen we samen als één grote Samsungfamilie een steentje bijdragen aan de wereldwijde doelen. 

🌍❀🌎

Wat zijn de Global Goals?

Dit zijn 17 doelen die door de Verenigde Naties zijn vastgesteld om de leefbaarheid op onze planeet te verbeteren. Denk bijvoorbeeld aan het tegengaan van honger, gezondheidszorg voor iedereen toegankelijk maken of de klimaatverandering terugdringen.

🌍❀🌎

Hoe draagt de Samsung Global Goals app bij aan het halen van deze doelen?

Ten eerste vergroot de app het besef van de doelen en de bijbehorende problemen. Als je nog nooit van de Global Goals hebt gehoord en dit nu leest, is dat in elk geval gelukt. In de app kun je er nog veel meer over lezen.

Daarnaast krijgen gebruikers van de app een persoonlijk potje. In de app zitten advertenties;  als je zo'n advertentie tegenkomt wordt jouw potje gevuld met de inkomsten van die advertenties. Ook heeft de app een aantal functies om dat potje sneller te doen vullen, zoals advertenties tonen op je vergrendelscherm tijdens het opladen. 

Vanaf de eerste cent in je potje kun je al doneren aan een van de Global Goals. Alles gaat dus naar het goede doel, en het kost je niets!

🌍❀🌎

Wat als ik niet aan doel X wil doneren?

Dat kan! Je bepaalt helemaal zelf aan welk doel je bijdraagt. Dit wordt meegenomen door de VN bij de uiteindelijke verdeling van de donaties. Zo help je altijd mee aan iets waar je hart ligt.

🌍❀🌎

Ik wil liever gewoon een donatie doen, kan dat ook?

Zeker! In de app vind je ook een link naar de pagina waar je kunt doneren. 

🌍❀🌎

Je vindt de app hier:  https://play.google.com/store/apps/details?id=com.samsung.sree

In ons eentje zijn we misschien een druppel, maar samen vullen we een oceaan.

20190824_131853.jpgScreenshot_20190824-122920_Samsung Global Goals.jpg

kevin-sig
5 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties
Leuke app! Ook goed dat zo'n bewustwordingscampagne standaard in je toestel zit, ik denk dat ik hem toch n's een keer ga downloaden :smiling-face:
SjorsK
Maestro
Opties
Langzaam maar zeker heb ik het idee dat we het stikstof probleem hebben opgelost 😁πŸ₯³
AdriaanV
Pathfinder
Opties
Komen de advertenties vanzelf op je scherm?
Ik heb al geprobeerd mijn telefoon op te laden, maar er gebeurd niks.
0 Likes
Clarissa
First Poster
Opties

Nee, u zal dit zelf binnen de app moeten inschakelen. Onder: Instellingen -> advertenties tijdens laden.

0 Likes
AdriaanV
Pathfinder
Opties
Bedankt!
0 Likes