Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

S24 ultra wekker

(Onderwerp aangemaakt op: 30-09-2024 01:07 PM)
572 Weergaven
hulkinghunter
Explorer
Opties
Hallo, 

Ik heb sinds kort een samsung telefoon. Nu heb ik bepaalde wekkers graag ingesteld staan op alleen trillen, dus zonder geluid. Alleen trilt deze dan voor 1 of 2 seconden en mis ik daardoor bijna altijd mijn stille wekkers. Er is vast wel iemand die mij hierbij kan helpen. Ik heb google geprobeerd maar daar krijg ik dan hele andere problemen te zien.
0 Likes

2 oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Henris5
Voyager
Opties
Hallo,

Wat je kan doen: Ga naar klok > Klik op je wekker > Scrol naar trillen > Zet trillen aan (vinkje) > Klik op basic call, de wekker gaat dan lang trillen.
Hoop dat je hiermee geholpen bent!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
hulkinghunter
Explorer
Opties
Ik was toevallig net weer met het probleem bezig en ik denk dat ik het zelf heb ontdekt.
Ik kreeg het idee dat het alleen in mijn broekzak gebeurde. Dus na wat nadenken over wat het dan zou kunnen zijn wat er gebeurde, heb ik een optie gevonden. "Dempen met gebaren" dit dempt dus oproepen en alarmen als je de telefoon omdraait. Ik vermoed dat hij dan in mijn zak dacht dat ik wilde dempen. Ik heb nu al een paar testjes gedaan met deze optie uitgeschakeld en het lijkt helemaal goed te werken nu!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 Antwoorden
Oplossing
Henris5
Voyager
Opties
Hallo,

Wat je kan doen: Ga naar klok > Klik op je wekker > Scrol naar trillen > Zet trillen aan (vinkje) > Klik op basic call, de wekker gaat dan lang trillen.
Hoop dat je hiermee geholpen bent!
hulkinghunter
Explorer
Opties
Top dat werkt! Dankjewel! Ik dacht juist ik neem een duidelijke (siren) maar die is na 2 seconden al uit en dan mis ik ze dus juist haha
Henris5
Voyager
Opties
Super! Fijn dat het opgelost is. Ik wordt vaak al wakker van de 'basic call' en dan moet de wekker nog af gaan, dus die werkt wel

Fijne dag!
hulkinghunter
Explorer
Opties
Het probleem blijkt helaas nog niet opgelost. Ik had het getest en toen bleef het trillen inderdaad afgaan. Vandaag mis ik echter mijn wekkers weer omdat hij gewoon weer 2 keer afgaat zonder dat ik iets veranderd heb 🤔 waar kan dit toch aan liggen ik snap er helemaal niks van 😭
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update hulkinghunter,

Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is.

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
hulkinghunter
Explorer
Opties
Ik was toevallig net weer met het probleem bezig en ik denk dat ik het zelf heb ontdekt.
Ik kreeg het idee dat het alleen in mijn broekzak gebeurde. Dus na wat nadenken over wat het dan zou kunnen zijn wat er gebeurde, heb ik een optie gevonden. "Dempen met gebaren" dit dempt dus oproepen en alarmen als je de telefoon omdraait. Ik vermoed dat hij dan in mijn zak dacht dat ik wilde dempen. Ik heb nu al een paar testjes gedaan met deze optie uitgeschakeld en het lijkt helemaal goed te werken nu!
Ajay-A
Community Manager
Opties

Het is mooi om te lezen dat je de oorzaak hebt kunnen vinden en het kon oplossen hulkinghunter,

Ik wens je nog veel plezier met jouw S24 Ultra!

Met groet,

Ajay

Community Manager