Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Rondje met kruis gaat niet weg van Galaxy A3

(Onderwerp aangemaakt op: 03-06-2017 08:37 PM)
5190 Weergaven
rk1
First Poster
Opties

Op mijn gsm gaat onderin het beeldscherm een rondje met wit kruis erin niet weg waardoor contacten en apps niet geopend kunnen worden.alvast dank voor oplossing.

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Synthy2025
First Poster
Opties
Kan ook overlay pictogram zijn van Chrome Protection. Kun je uitschakelen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 Antwoorden
Kermis
Explorer
Opties

Klinkt als het symbooltje van Facebook Messenger om een chat weg te krijgen.
Gebruik je toevallig Facebook Messenger? Je zou dan eens kunnen proberen de app te verwijderen en opnieuw te installen.

Succes!

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Is het inmiddels gelukt @rk1? Je kunt ook even checken of je niet per ongeluk het Hulpmenu hebt ingeschakeld. Zoek via Instellingen even naar Hulpmenu. Ik hoor graag of het opgelost is!

---------
Signature-Note10
“I don't think..." -"Then you shouldn't talk", said the Hatter.
0 Likes
rk1
First Poster
Opties

Hallo Lot , probleem lag aan one note appje,na de oneNote richting kruisje geveegd te hebben en weer naar boven verdween het kruisje,instellingen en andere apps reageerde niet dus die oplossing kon ik niet doen,nu laat ik de gehele gebruiksaanwijzing uitprinten om rustig alles door te nemen,wat ik nu vervelend vind is dat dat alle apps in vergoting op het scherm staan dat maar ff oplossen als het uitgerpint is. groeten @rk1

0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Goed dat je het ene probleempje hebt opgelost, nu het andere! Ik denk dat je terecht kunt bij Instellingen > tik hier rechtsboven op Zoeken en typ hier Eenvoudige stand aan. Tik op Eenvoudige stand en kies vervolgens voor Standaard stand. Is het nu beter?

---------
Signature-Note10
0 Likes
Lot
Big Cheese
Opties

Hoi @rk1, had je mijn vorige bericht nog gezien? Ik ben benieuwd of je het hebt opgelost!

---------
Signature-Note10
0 Likes
Oplossing
Synthy2025
First Poster
Opties
Kan ook overlay pictogram zijn van Chrome Protection. Kun je uitschakelen.