Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Problemen Bluetooth

(Onderwerp aangemaakt op: 07-12-2023 03:23 PM)
515 Weergaven
Wesley92
Student
Opties
Goedemiddag,

Ik heb vanmiddag de nieuwe update geïnstalleerd en nu kan ik de Bluetooth niet meer verbinden met de auto. Hoe los ik dit op?
4 Antwoorden
Dutchy
Explorer
Opties
U geeft wel weinig informatie betreffende uw probleem.
Wat u kunt proberen is uw auto uit de gekoppelde apparaten van uw telefoon verwijderen EN uw telefoon uit de gekoppelde apparaten van uw auto verwijderen.
Daarna kunt u uw telefoon weer koppelen met de auto als een nieuw apparaat.
0 Likes
Wesley92
Student
Opties
Ik heb dit geprobeerd en dat werkt niet. Af en toe koppelt ie wel en dan speelt er 2 seconden wat af en dan gooit ie hem er weer uit. Ik ben er ook achter dat mijn fitbit niet meer koppelt.
0 Likes
Dutchy
Explorer
Opties
Ik ben dat ik je niet meer kan helpen met je BT probleem.
Heb hiervoor onvoldoende kennis.
Een laatste redmiddel zou misschien kunnen zijn je telefoon terugzetten naar fabrieksherstel.
MartijnK
MegaStar
Opties

Hi @Wesley92, goedemiddag.

Goed dat je ons een bericht stuurt. Wat is het modelnummer van jouw telefoon? En het systeem van jouw auto ook up-2-date? Zijn er nog andere apparaten via Bluetooth met je telefoon of auto verbonden als je verbinding maakt?

En heb je de netwerkinstellingen van je telefoon al eens gereset?

Ga naar Instellingen > Algemeen beheer > Resetten en kies daar voor de optie Netwerkinstellingen resetten. Let op! Na het resetten moet je opnieuw verbinden met het netwerk, dus zorg dat je het wachtwoord van je Wi-Fi verbinding in de buurt hebt.

members-moderator-signature-unpk-aug23-800x200
0 Likes