Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Printen

(Onderwerp aangemaakt op: 29-04-2021 01:33 PM)
1257 Weergaven
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik kan sinds kort niet meer printen vanaf een samsung apparaat,  mobiel, en of tablet. De printer wordt gezien en print ook, alleen blanco papier. 

Nu krijg ik wel de melding cartdridge bijna op, maar daar kan het niet aan liggen omdat ik van elk ander apparaat ( ipad) desktop ik gewoon kan printen. En de afdrukken prima zijn .

Ik heb altijd kunnen printen zonder problemen met samsung apparaat. 

Wie kan mij helpen?
7 Antwoorden
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Zie hier printer informatie

Screenshot_20210428-181632_HP Smart_990.jpg

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou persoonlijk toch de zwarte cartridge vervangen, het kan ermee te maken hebben.
Kan je wel met kleur printen?
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik kan ook niet in kleur printen. Bedankt voor de tip. Ga het proberen, ik wacht nog even op de melding dat de cartdridge het helemaal het niet meer doen, vindt het zonde om ze allemaal te vervangen als je er nog mee kan printen
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Ik ben te einde raad, alle cartdridge vervangen, koppen schoongemaakt en de app van HP op nieuw erop gezet en nog print het blanco papier. Test rapport is goed, en printen vanaf desktop gaat ook goed behalve vanuit samsung apparaten.
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Hi @Anonymous User,

Heb je ook contact gezocht bij HP? Zij hebben onze printerdivisie en de daarbij behorende support overgenomen.

Zie: https://bit.ly/2pc7VNK

rsz-846676
0 Likes
Anonymous User
Niet van toepassing
Opties
Goedemiddag ik heb uren tijd gestopt om in contact te komen met HP. De printer is op leeftijd, dus hulp op afstand is er niet. Je kan bel minuten kopen. Sorry maar de service van HP is als je een printer hebt buiten de garantie zeer slecht. Ik heb er net nieuwe cartdridge in gedaan, maar nog steeds blanco papier. We hebben een nieuwe aangeschaft in de hoop dat het printen dan wel LUKT. Bedankt voor jullie support. Ben er zeer tevreden over, kan hp nog wat van leren. Mvg Angelique0965
0 Likes
BruceH
Community Manager
Opties

Okay, top. Mocht je nog eens vragen hebben, dan weet je ons te vinden 😉

rsz-846676
0 Likes