op 13-10-2020 01:23 PM
Ik heb op mijn Samsung A71 Outlook verbonden met de imap server van Ziggo, gebruik makend van de door Ziggo aangegeven instellingen voor server en poortnummer. Alle mappen verschijnen keurig en worden bijgewerkt maar ik kan geen emails versturen, ik ontvang foutmelding dat dat niet gaat en de mail wordt in concepten opgeslagen. Het lijkt een verificatie / ssl type probleem maar voor zover ik weet kan ik die zelf niet instellen. Wie weet een oplossing?
op 13-10-2020 03:26 PM
Als je wel kan ontvangen maar niet kan verzenden staan je SMTP instellingen fout, je kan de SMTP instellingen van ziggo hier vinden:
op 13-10-2020 04:21 PM
Beste Sjors, dank voor reactie. De serverinstelling en poortnummer zijn conform opgave Ziggo. Ik heb zowel met als zonder gebruik te maken van geavanceerde opties getracht het account van scratch af in te stellen maar in beide gevallen hetzelfde resultaat, wel mail ontvangen maar niet willen versturen. Ik krijg de foutmelding dat versturen mislukt is en bericht naar de map concepten is geretourneerd. Begrijp er nietsd van.
op 15-10-2020 11:38 AM
Hi @Tim1277,
Jammer dat het niet wilt lukken. Heb je ook hulp gezocht bij de support van Ziggo?
Helpt dat niet, dan kun je bij ons terecht voor een Hulp op afstand sessie. Dan loopt een collega op afstand de instellingen met je na om te kijken waar het mis gaat: https://bit.ly/2OhhbuU
op 15-10-2020 11:54 AM
Thx voor aanbod! Ik zal nu eerst contact met Ziggo zoeken!
op 15-10-2020 12:40 PM