Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Outlook app werkt niet meer op Samsung tablet

(Onderwerp aangemaakt op: 12-11-2022 10:08 PM)
2693 Weergaven
NicoleBroek
Journeyman
Opties

Mijn Outlook app werkt niet meer op Samsung tablet.

De app viel steeds weg als ik deze aanzette.

Ik heb alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

Maar nog steeds werkt het niet.

De mail komt binnen, want ik zie de notificaties.

Maar zodra je op het icoontje drukt van Outlook dan opent ie de app, zie je 3 seconden je inbox en sluit weer.

Je kan de app wél openen als je wifi uitzet!

Dan werkt het wel.

Wat kan ik hier aan doen?

Iemand een oplossing?

Ik heb reeds alle cache gewist en daarna app verwijderd.

App opnieuw geïnstalleerd en het probleem blijft.

Weer cache gewist en schoonmaakprogramma gebruikt.

Niets werkt.

Enige optie?

Ik kan wel de wifi uitzetten.

Dan de app openen.

Dan wifi aanzetten en dan blijf je er wél in.

Kan je ook de mail lezen.

Maar ga je dan uit de app, zonder deze af te sluiten?

En je klikt weer op Outlook?

Dan sluit ie weer na 2 seconden...

Waar ligt hier het probleem???

Iemand?

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Aah kijk een Tab A en niet een tab 10.1.

Nu komen we ergens 😄 Hiermee zou zeer zeker een goed werkende outlook app mogelijk moeten zijn.

Aangezien opnieuw installeren niet werkt ligt het of aan de app of aan een bug in de tablet. Je zou kunnen proberen om tijdelijk een oudere versie van outlook te downloaden en kijken of dat werkt.

https://www.apkmirror.com/?post_type=app_release&searchtype=apk&s=Outlook

Dit is een optie.

Als oplossing zou ik de hele outlook app gewoon niet gebruiken, maar dat is mijn mening. Zelf gebruik ik de Gmail app voor al mijn gmail en outlook accounts en dit werkt perfect, eigenlijk nog nooit problemen mee gehad😃
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

13 Antwoorden
Neo001
Legend
Opties
Goedemorgen, aangezien u alles al geprobeerd heeft, zonder succes, kunt u het beste contact opnemen met Microsoft Outlook Support. U kunt rechtstreeks contact met hen opnemen vanuit de Outlook-app.

Screenshot_20221113_101313_Outlook_1000011740_1668330794.jpg
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Goedemorgen,

Wat is 'Samsung Tablet' ? Zou je wat specifieker kunnen zijn? Als het om een heel oud apparaat zou gaan bijvoorbeeld dan snap ik wel waarom het niet werkt.
0 Likes
NicoleBroek
Journeyman
Opties

Wat een fijne oplossing! Dat zou ik zo willen doen, ware het niet dat ik niet in de app kom! Na 2 seconden vlieg ik eruit...maar toch bedankt.

0 Likes
NicoleBroek
Journeyman
Opties

Een heel oud apparaat? Hoezo gaat u daar zo vanuit? Dit is een Samsung Galaxy Tab 10.1 en 1,5 jaar oud. Dus daar kan het niet aan liggen. Genoeg geheugen ook.

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik ging daar niet vanuit, het was een vraag.

Ga eens naar instellingen > en dan onderaan bij info apparaat. Bij software gegevens en deel eens wat screenshots aub. Als ik google kom ik 2 tablets tegen namelijk. 1 uit 2016 en 1 uit 2011. Met die screenshots is het wat makkelijker.
NicoleBroek
Journeyman
Opties

Hier twee foto's. Zag op socials dag er meer mensen hetzelfde probleem hebben.Screenshot_20221113-132801_Settings.jpgScreenshot_20221113-132827_Settings.jpg

0 Likes
Oplossing
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Aah kijk een Tab A en niet een tab 10.1.

Nu komen we ergens 😄 Hiermee zou zeer zeker een goed werkende outlook app mogelijk moeten zijn.

Aangezien opnieuw installeren niet werkt ligt het of aan de app of aan een bug in de tablet. Je zou kunnen proberen om tijdelijk een oudere versie van outlook te downloaden en kijken of dat werkt.

https://www.apkmirror.com/?post_type=app_release&searchtype=apk&s=Outlook

Dit is een optie.

Als oplossing zou ik de hele outlook app gewoon niet gebruiken, maar dat is mijn mening. Zelf gebruik ik de Gmail app voor al mijn gmail en outlook accounts en dit werkt perfect, eigenlijk nog nooit problemen mee gehad😃
NicoleBroek
Journeyman
Opties

Fijn dat we ergens komen. Er zit een ander mailprogramma op, maar de leesbaarheid is niet fijn. Maar ik kan later alrijd kijken naar een andere app.

Welke van deze versies heb ik dan nodig? Staan er wel een flink aantal. En dan eerst weer deze eraf gooien?

0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Ik zou gewoon hooguit 3 of 4 versies eerder proberen😄 Net zolang proberen tot je er 1 vind die werkt.

Ja ik dacht eerst dat het misschien de tab 10.1 was uit 2011😅 ben blij dat het een recent model is.