op 30-05-2024 06:51 PM
Hallo
Na de laaste update op mijn A 34 is er een noodoproep knop op mijn scherm verschenen.
Als ik van boven naar beneden ' swipe ' en dan op de powerknop druk verschijnen er nieuwe knoppen: de gewone aan/uit knop en een noodoproep knop. ( en herstart natuurlijk )
Kan ik deze noodoproep knop verwijderen en zo niet kan ik erop drukken om even te kijken zonder dat alle hulpdiensten uitrukken ? Ik neem aan dat er wel een " hindernis " overwonnen moet worden om ongelukjes te voorkomen, maar je weet maar nooit.
Ik zou deze functie moeten kunnen uitschakelen door in ' veiligheid en noodsituaties ' een tuimelschakelaar om te zetten. Probleem is dat ik deze schakelaar niet kan vinden.
Opgelost! Ga naar oplossing.
op 31-05-2024 01:51 PM
Hallo @Petersteinmeijer,
Bedankt voor jouw bericht. De noodoproep knop kan je niet verwijderen, je kan er wel op drukken. Wat er volgens verschijnt is een menu waarop je keuze kan maken voor welk nummer je wilt bellen. Wanneer je op de groene icoon klikt kan je noodcontacten toevoegen. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.
Met groet,
Ajay
op 31-05-2024 01:51 PM
Hallo @Petersteinmeijer,
Bedankt voor jouw bericht. De noodoproep knop kan je niet verwijderen, je kan er wel op drukken. Wat er volgens verschijnt is een menu waarop je keuze kan maken voor welk nummer je wilt bellen. Wanneer je op de groene icoon klikt kan je noodcontacten toevoegen. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt.
Met groet,
Ajay
op 07-06-2024 06:45 AM
op 10-06-2024 11:07 AM