Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

NOODOPROEP

(Onderwerp aangemaakt op: 30-05-2024 06:51 PM)
641 Weergaven
Petersteinmeijer
Explorer
Opties

Hallo 

Na de laaste update op mijn A 34 is er een noodoproep knop op mijn scherm verschenen. 

Als ik van boven naar beneden ' swipe ' en dan op de powerknop druk verschijnen er nieuwe knoppen: de gewone aan/uit knop en een noodoproep knop. ( en herstart natuurlijk ) 

Kan ik deze noodoproep knop  verwijderen en zo niet kan ik erop drukken om even te kijken zonder dat alle hulpdiensten uitrukken ? Ik neem aan dat er wel een  " hindernis " overwonnen moet worden om ongelukjes te voorkomen, maar je weet maar nooit.

Ik zou deze functie moeten kunnen uitschakelen door in ' veiligheid en noodsituaties '  een tuimelschakelaar om te zetten. Probleem is dat ik deze schakelaar niet kan vinden. 

0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Petersteinmeijer,

Bedankt voor jouw bericht. De noodoproep knop kan je niet verwijderen, je kan er wel op drukken. Wat er volgens verschijnt is een menu waarop je keuze kan maken voor welk nummer je wilt bellen. Wanneer je op de groene icoon klikt kan je noodcontacten toevoegen. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt. 

Met groet,

Ajay 

Community Manager

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 Antwoorden
Oplossing
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Petersteinmeijer,

Bedankt voor jouw bericht. De noodoproep knop kan je niet verwijderen, je kan er wel op drukken. Wat er volgens verschijnt is een menu waarop je keuze kan maken voor welk nummer je wilt bellen. Wanneer je op de groene icoon klikt kan je noodcontacten toevoegen. Laat weten wanneer je meer informatie nodig hebt. 

Met groet,

Ajay 

Community Manager
Petersteinmeijer
Explorer
Opties
Bedankt
Ajay-A
Community Manager
Opties

Graag gedaan Petersteinmeijer,

Laat weten wanneer je meer vragen hebt en ik wens je nog veel plezier met jouw A34!

Met groet,
Ajay

Community Manager
0 Likes