Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Na reparatie kapot.

(Onderwerp aangemaakt op: 15-08-2024 07:57 PM)
166 Weergaven
Members_nDQHDoo
Journeyman
Opties

Mijn toestel had een aantal dode pixels. Op de site van Samsung lees ik dat je bij een service center op de reparatie kan wachten. Duur 90 minuten. Nou afspraak gemaakt en maandag anderhalf uur naar Breda gereden. Met een hele hoop smoezen kon het toestel niet meteen gemaakt worden en ook niet nagestuurd worden als ik het daar liet.

Dan maar een ophaal verzoek ingediend. Toestel is dinsdag opgehaald en vandaag teruggebracht. Scherm is goed maar nu is de front camera wazig. Nou dan daalt je vertrouwen wel behoorlijk in de expertise van de reparatie service. 

Nu zegt Samsung dat ik hem weer moet laten ophalen. Ja, maar dit is toch van de zotte. Ze prutsen maar wat aan en dat moet ik dan maar vertrouwen. Ik kan mijn telefoon niet missen en nu ben ik hem weer 3 dagen kwijt.

Zou het niet goedkoper zijn om me een nieuwe op te sturen.

Er stond op de bon dat ze de accu hadden vervangen. Nou er zat nog evenveel in als toen ik hem opstuurde. Dat was dus ook een leugen denk ik.

0 Likes
1 Antwoord
Ajay-A
Community Manager
Opties

Hallo @Members_nDQHDoo,

Bedankt voor jouw bericht en feedback. Het is inderdaad zuur dat na ontvangt er een defect is bijgekomen. Het beste is om het inderdaad het opnieuw aan te bieden voor een reparatie. Zie de onderstaande link hiervoor. Deel daarna het met mij zodat ik het kan monitoren. Nadat het geheel is hersteld kan ik kijken voor escalatiemogelijkheden.

https://bit.ly/3J4HpwQ

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes