Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Na recente update s24+ niet meer mogenlijk om spelletjes te updaten

(Onderwerp aangemaakt op: 20-09-2024 04:52 PM)
227 Weergaven
Mait_81
Student
Opties
Sinds de laatste update, moest ik mijn spelletjes update. Dat werkt niet. Bij de installatie wordt aangegeven dat de update is mislukt.
Eerst gaf 1 spel het aan nu ook de 2e.
Heeft iemand een idee?
0 Likes

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
wendy424
First Poster
Opties
Ik had hetzelfde probleem maar net de oplossing gevonden, als je naar instellingen - apparaatonderhoud - app beveiliging - 3 puntjes bovenin gaat en dan het vinkje app- beveiliging uitzet werkt alles weer.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

8 Antwoorden
Kees59
Hotshot
Opties
Is dat via de playstore? Als dit zo is kan je proberen via info van de playstore app cache deleten en als dit niet lukt gegevens wissen. Kijk dan of het wel lukt.
0 Likes
Mait_81
Student
Opties
Heeft jammer genoeg niet geholpen. Kwam er juist achter dat meer apps dezelfde melding geven bij een update. Zelfs verwijderen en terug installeren werkt ook niet.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties

Goedemiddag @Mait_81 ,

Heb je genoeg opslag over om de updates te downloaden en installeren? Hoeveel GB heb je nog beschikbaar?

Toestel al herstart?

Cachegeheugen van toestel al gewist via het Recoverymenu?

Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Mait_81
Student
Opties
Goedemiddag Patrick,
3.1 gb nog beschikbaar. Toestel heb ik al meerdere keren herstart. Het laatste heb ik nog niet geprobeerd, maar dat zal ik nog proberen.
0 Likes
Patrick
Samsung Members Star ★★★
Opties
Om welke spellen gaat het?

Wat ik zou doen is via instellingen > apps. Google Playstore en Google Play Services zoeken en bij beide opslag en gegevens wissen. Dit helpt vaak.
Stars-Moderator-signature-800x200-patrick
Christinaax
First Poster
Opties
Werkt ook niet, helaas.
0 Likes
Ajay-A
Community Manager
Opties

Bedankt voor de update Christinaax,

Heb je ook geprobeerd het cachegeheugen te verwijderen via het Recoverymenu? Als dit niet het geval is, schakelt jouw toestel uit en verbindt het aan de oplader. Houd vervolgens de knoppen Volume omhoog, Aan/uit en Home/Bixby (als jouw toestel die knop heeft) ingedrukt totdat je het Android-logo ziet. Na een paar seconden wordt de Recoverymenu opgestart. Selecteer  'Wipe cache partition'' en daarna 'Reboot systeem now'. Laat ons weten of het gelukt is. 

Met groet,

Ajay

Community Manager
0 Likes
Oplossing
wendy424
First Poster
Opties
Ik had hetzelfde probleem maar net de oplossing gevonden, als je naar instellingen - apparaatonderhoud - app beveiliging - 3 puntjes bovenin gaat en dan het vinkje app- beveiliging uitzet werkt alles weer.